Jonathan schreef:Ik heb vandaag in de krant gelezen dat een paar jaar geleden de MW 41 tussen Oudenaarde en Gent-St.-Pieters ooit 20 minuten vertraging heeft opgelopen door de Ronde van Vlaanderen. Hier doen ze het dus wel.
Hallo,
Net gehoord op het live-verslag van de Scheldeprijs... Er is verleden jaar op een bepaalde lijn nabij Etikhove (weet niet precies welk nummer die lijn heeft) een L-trein 9 minuten tegengehouden, en in 2004 was het helemaal prijs... zomaar liefst 29 minuten heeft de L-trein toen stilgestaan. Uitstappen maar en naar de koers kijken, zou ik dan zeggen
trainfreak schreef:Gelukkig was het maar een L trein!
Moest het nu de IC-A zijn..
Gelukkig is die kans zeer klein want er zijn maar enkele overwegen op L50a.
Tussen Gent en Brussel zijn er geen, maar op het stuk Gent - Brugge - Oostende zijn er nog veel overwegen, ze!
Er zijn er nog redelijk veel maar het zijn wel bijna allemaal boereweggetjes. Er is een grotere en drukkere ter hoogte van Zandvoorde (Oostende) en een aan een station, ik denk dat het in Hansbeke is. In Beernem is er een tussengeval en de andere zijn allemaal kleine.
trainfreak schreef:Gelukkig was het maar een L trein!
Moest het nu de IC-A zijn..
Gelukkig is die kans zeer klein want er zijn maar enkele overwegen op L50a.
Ik denk niet dat ze de IC A gaan tegenhouden voor een cours. En als ze daar die overweg in Beernem gaan sluiten voor een cours hebben nogal veel belangrijke lijnen vertraging. De IC A, IC E, IC G en wat minder belangrijk de L-trein Brugge-Gent-St.-Pieters. Tussen Oostende en Brugge zijn er volgens mijn weten 6 overwegen. Ik zal ze morgen eens tellen.