fotos getrokken op donderdag 17 juli 2008. de zetels zaten zelfs nog in het plastiek...
fotos:
dit rijtuig stond er ook nog...
Je weet toch dat dit onze GEN-stellen gaan worden ?treinbruno schreef:dat treinte met die pijltjes aangeduid... had ik trouwens eind juli al in trier gezien! en het lijkt me eerder iets S bahn achtigs
toch nog iemand die ze ook mooi vindenrico8509 schreef:vind ze wel mooi
Vernieuwing is dat amper he, niemand heeft hier iets tegen de loc zelf (denk ik) maar het gaat hem om de livrei die door de NMBS juist niet vernieuwend is. Grootste voorbeeld is het erop schilderen van roosters terwijl dit eindelijk eens een loc is zonder (eerste keer sinds de reeks 22 ofzo).b-loc schreef:toch nog iemand die ze ook mooi vindenrico8509 schreef:vind ze wel mooi
maar das precies dat er hier veel tegen vernieuwing zijn
bij de M6'ers ook
tja we zullen er moeten mee leven
dat vin ik ook domDietrich schreef:Vernieuwing is dat amper he, niemand heeft hier iets tegen de loc zelf (denk ik) maar het gaat hem om de livrei die door de NMBS juist niet vernieuwend is. Grootste voorbeeld is het erop schilderen van roosters terwijl dit eindelijk eens een loc is zonder (eerste keer sinds de reeks 22 ofzo).b-loc schreef:toch nog iemand die ze ook mooi vindenrico8509 schreef:vind ze wel mooi
maar das precies dat er hier veel tegen vernieuwing zijn
bij de M6'ers ook
tja we zullen er moeten mee leven
sterker nog, de fotos van mijn site zijn gewoon op een andere server gezet, dat is zelfs verboden, zullen mijn mensen die fotos leveren niet blij mee zijn. Graag zou ik dit anders zien.Ik wil sommigen er toch nog wel eens attent opmaken dat als de foto's niet door hun gemaakt zijn, ze er best een bronverwijzing bijzetten.
Sommige mensen hebben namelijk niet graag dat hun foto's zomaar overal geplaatst worden zonder hun naam er bij te zetten.
Er zijn daar in het verleden al veel woorden over gewisseld, dus ik wil deze discussie niet opnieuw aanwakkeren, maar let er aub op...