vr 26/09/08 13:47 - De Brusselse Kantersteenstraat wordt opgeknapt. De gang, die van het Centraal Station naar het gelijknamige metrostation loopt, heeft nu een kwalijke reputatie.
Duizenden reizigers gebruiken de gang dagelijks, maar hij is vuil en de muren staan er vol graffiti. De gang wordt daarom ook wel de "pisgang" genoemd.
De stad Brussel zal de gang schoonmaken en de graffiti verwijderen. Er komt ook nieuwe verlichting.
Bron: De redactie.be
BDJ
Brusselse "pisgang" wordt opgeknapt
Re: Brusselse "pisgang" wordt opgeknapt
Ze zijn daar al aan bezig, Al twee morgens passeer ik daar terwijl men blijkbaar bezig is met zandstralen of iets dergelijks aan de muren van een zijgang. In ieder geval een hels lawaai.
-
Het grootste probleem is niet de gang tout court, maar de vele bedelaars en ander nozem die zich de gang thuis gemaakt hebben.
Vandaag waren ze trouwens al aan het schilderen, en het ging snel vooruit blijkbaar.
Schrap dat laatste al maar want er staat alweer graffiti op de muren. Efficiënte bewaking... 

ik ben altijd blij als ik uit die gang kom...Mechanik schreef:de gang toont nu in ieder geval al frisser aan