HLE16
-
HLE16
Hallo iedereen,
heb een vraagje:
Waar kan ik tegenwoordig nog een HLE16 vinden?
Waarschijnlijk op P-treinen maar de welke? En dan op welke lijn?
heb een vraagje:
Waar kan ik tegenwoordig nog een HLE16 vinden?
Waarschijnlijk op P-treinen maar de welke? En dan op welke lijn?
Re: HLE16
Ik wil graag nog enkele foto's gaan nemen van de reeks 16.
Maar ik vraag me af rond welk uur ze dan in brugge komen?
Zodat ik er een 10tal minuten kan van af trekken zodat ik hem in Oostkamp kan spotten.
het moeten er volgens de tabel 3 per avond zijn?
Sorry.. Ik ben hier niet echt goed in.
Ik zal nog eens verder kijken.
Zodat ik er een 10tal minuten kan van af trekken zodat ik hem in Oostkamp kan spotten.
Ik ben de laatste weken weer ferm aan het noteren van samenstellingen geslagen en heb de volgende treinen genoteerd met een hle16:The_gold schreef:Ik wil graag nog enkele foto's gaan nemen van de reeks 16.
- in Liège-Guillemins op 10/9: 1601 met M5-rijtuigen voor trein 8400 / 1602 met M4-rijtuigen voor trein 8402;
- in gent-Sint-Pieters op 2/10: 1605 met I10-rijtuigen voor trein 8002 / 1606 met M6-rijtuigen voor trein 8005.
Verschillende samenstellingen à volonté dus.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Ik heb het geluk dat ik ze ook nog zie passeren op de plaats waar ik veel ga vissen
Die hengelvijver ligt tussen de spoorlijnen die van Gent komt en van kortrijk, De Place to be dus als je 2 hobby's tesamen wilt uitvoeren! Al gaat het foto's nemen wel wat moelijk omdat de plaats waar de sporen hoger liggen.
Ik zal hopelijk vinden rond welk uur ze aankomen in Brugge, Neem daarvan dan 10 minuutjes eraf om goed klaar te staan in Oostkamp.

Die hengelvijver ligt tussen de spoorlijnen die van Gent komt en van kortrijk, De Place to be dus als je 2 hobby's tesamen wilt uitvoeren! Al gaat het foto's nemen wel wat moelijk omdat de plaats waar de sporen hoger liggen.
Ik zal hopelijk vinden rond welk uur ze aankomen in Brugge, Neem daarvan dan 10 minuutjes eraf om goed klaar te staan in Oostkamp.
de 1608 werd deze middag gespot in Vorst rijtuigeneverclear schreef:Is er iets aan de hand met de 1608 (de gouden loc)? Ik reis vaak tussen Gent en Brussel en ik ben deze de laatste maanden niet tegengekomen.

Blijkbaar maakt deze vandaag nog zijn come-back.
ik heb hem in augustus nog gezien in oostende station met een 2700 samen op spoor 1Beesty schreef:de 1608 werd deze middag gespot in Vorst rijtuigeneverclear schreef:Is er iets aan de hand met de 1608 (de gouden loc)? Ik reis vaak tussen Gent en Brussel en ik ben deze de laatste maanden niet tegengekomen.
Mooi zo! Thx!Beesty schreef:de 1608 werd deze middag gespot in Vorst rijtuigeneverclear schreef:Is er iets aan de hand met de 1608 (de gouden loc)? Ik reis vaak tussen Gent en Brussel en ik ben deze de laatste maanden niet tegengekomen.

Weet u dan hoe laat deze toekomen in gent?overweg13 schreef:Ik ben de laatste weken weer ferm aan het noteren van samenstellingen geslagen en heb de volgende treinen genoteerd met een hle16:The_gold schreef:Ik wil graag nog enkele foto's gaan nemen van de reeks 16.
- in Liège-Guillemins op 10/9: 1601 met M5-rijtuigen voor trein 8400 / 1602 met M4-rijtuigen voor trein 8402;
- in gent-Sint-Pieters op 2/10: 1605 met I10-rijtuigen voor trein 8002 / 1606 met M6-rijtuigen voor trein 8005.
Verschillende samenstellingen à volonté dus.
mvg