Spoorstaking live
Re: Spoorstaking live
L 89 is volledig leeg, er is de ganse dag nog geen enkele trein gepaseerd 

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Update van De Standaard Online:
'Om 14 uur zijn de ploegen gewisseld en wordt de actie nog beter opgevolgd dan vanochtend', luidt het bij Infrabel.
Maandagochtend was er nog treinverkeer in het station Brussel-Noord, maar ook dat is nu helemaal weggevallen.
ik geloof men ogen niet, der is ier zojuist 2 AM 96s gepaseerd 
o als L trein 
o
o
o:

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Daarnet een rangeringske gaan doen te Ramskapelle, en B-Cargo was er zowaar ook bezig.
Verder nog een trein zien rijden komende van Knokke bestaande uit M6'en.
Verder nog een trein zien rijden komende van Knokke bestaande uit M6'en.
In de 2 stations waar ik vandaag geweest ben was beweging. Dat was in Mechelen en Brussel-Nationaal-Luchthaven.
In Mechelen stond deze morgen een trein vertrekkensklaar naar Leuven, en reed een trein naar Gent net het station buiten. Vanavond een trein zien vertrekken naar St-Niklaas. 's Avonds stonden alle perrons vol met treinstellen, op één spoor na.
Luchthaven stond één trein aangekondigd naar Brussel-Noord.
Verder reed niet veel.
BDJ
In Mechelen stond deze morgen een trein vertrekkensklaar naar Leuven, en reed een trein naar Gent net het station buiten. Vanavond een trein zien vertrekken naar St-Niklaas. 's Avonds stonden alle perrons vol met treinstellen, op één spoor na.
Luchthaven stond één trein aangekondigd naar Brussel-Noord.
Verder reed niet veel.
BDJ
-
brussel noord was ook gesloten vanaf 14 uur, alsook vilvoorde, ik heb gewerkt, maar mijn aflos is er niet doorgekomen. Dus vanaf 14 uur was er volledig geen verkeer meer mogelijk over L25 en L27 tussen mechelen en brussel noord