Die rijden zeker nog, 's morgen 2 piekuurtreinen tussen Oostende en Schaarbeek en 1 tussen Welkenraedt en Brussel-Zuid, 's avonds in de omgekeerde richting
Steven schreef:correctie tussen brussel en welkenraedt moeten er dat sinds dec 07 ook twee per dag zijn aangezien ze alle 27 kunnen gebruiken om M6en te slepen.
Welke uren hebben deze dan? Ik zie er tussen Brussel & Leuven altijd eentje rond 16:30 - 17:00 maar die andere heb ik nog nooit gezien, tenzij een 21/27 die rijdt...
Ja zeg, maar dan ga ik er de komende dagen toch eens op uit om die te spotten, paar ferme fotokes van da masjien, voordat ze die vroeg of laat echt uit dienst nemen...! Iemand die mee wil ?
Steven schreef:correctie tussen brussel en welkenraedt moeten er dat sinds dec 07 ook twee per dag zijn aangezien ze alle 27 kunnen gebruiken om M6en te slepen.
Welke uren hebben deze dan? Ik zie er tussen Brussel & Leuven altijd eentje rond 16:30 - 17:00 maar die andere heb ik nog nooit gezien, tenzij een 21/27 die rijdt...
Het zijn de enige twee P treinen die naar welkenraedt gaan vanuit Brussel normaal, heb echter de laatste tijd vastgesteld dat het geregeld maar 1 van de twee treinen is die effectief een 16 krijgt. onlangs was ik twee dagen kort achter elkaar in Eupen en dan keren wij altijd terug met de 541 naar oostende. De eerste dag was het die eerste P trein met een 16 twee dagen later was het omgekeerd, god mag weten waarom.