HLE 29
Re: HLE 29
Seg, wanneer spreken we eens af om samen wat foto's te gaan maken in de CW
?
Vandaag zat ik terug in het grote magazijn, maar morgen moet ik waarschijnlijk terug naar de WR.

Vandaag zat ik terug in het grote magazijn, maar morgen moet ik waarschijnlijk terug naar de WR.
der valt niet veel meer te maken want heb bijna alles al (of toch wat ik will)Wover schreef:Seg, wanneer spreken we eens af om samen wat foto's te gaan maken in de CW?

Waar staat die ergens in mechelen?
Omdat ik naar de beurs ga en ik zie hem staan op google maps, Maar op foto hier blijkt hij toch ergens anders te staan
kan hij gefotografeert worden vanaf de straat? : Motstraat
Omdat ik naar de beurs ga en ik zie hem staan op google maps, Maar op foto hier blijkt hij toch ergens anders te staan

kan hij gefotografeert worden vanaf de straat? : Motstraat
Laatst gewijzigd door The_gold op 19 okt 2008, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
die staan niet zichtbaar opgesteld vanaf de straat, deze samenstelling staat momenteel tussen twee gebouwen op het grondgebied van de cw Mechelen, iets voorbij de treinsimulator.
alle werkplaatsen waar meerspanningsmaterieel komt hebben dat normaal, vorst dus ook, hoe kunnen ze anders proeven doen voor die bepaalde uitrustingen.Shrek schreef:hé sinds wanneer hebben ze een 25kv-spoor aan de CW?
dat is dan toch vrij nieuw, ik bend aar een paar jaar geleden ook eens geweest en toen heb ik geen 25 kv-spoor gezienSteven schreef: alle werkplaatsen waar meerspanningsmaterieel komt hebben dat normaal, vorst dus ook, hoe kunnen ze anders proeven doen voor die bepaalde uitrustingen.

Het 25kV-spoor is anders makkelijk te herkennen: zoveel bovenleiding hangt er niet in de CW.
Als er al hangt: gewoon eens naar de isolatoren kijken
Over het 25kV-spoor te Vorst. Volgens bepaalde bronnen was dit de oorzaak van de explosie enkele jaren geleden.
BDJ
Als er al hangt: gewoon eens naar de isolatoren kijken

Over het 25kV-spoor te Vorst. Volgens bepaalde bronnen was dit de oorzaak van de explosie enkele jaren geleden.
BDJ