Lokomotiefreeks HLE 1600
Re: Lokomotiefreeks HLE 1600
Voor de mensen die de 1608 dit weekend zoeken, hij staat net voorbij het station aan die blokpost voorbij de tettenbrug 

Ik heb daar jaren geleden nog foto's gaan nemen, ik weet niet of dit toegelaten is en of je er toelating kan voor vragen?
Nie echt nee, meer vanop de straat wat verder richting haven. Je hebt dan wel een hoop draden voor de loc.Trainspotterke schreef:Vanop de Tettenbrug zijn ze wel gemakkelijk te fotograferen denk ik!
Alé.. Om er wat leven in te blazen
vandaag een 23 gezien met 2 16"ers op sleep waarvan de 1608 en nog een andere, te Brugge
vandaag een 23 gezien met 2 16"ers op sleep waarvan de 1608 en nog een andere, te Brugge
Vandaag deed de 1608 alweer dienst op de P-trein Brussel-Zuid - Welkenraedt!
Wie de tijdreis naar 1993 wil maken, toen de 1607 nog in één stuk was en de D-treinen naar Köln nog volop leefden kan bij Joetjoeb terecht:The_gold schreef:1607?
Die bestaad niet meer vrees ik.
of het zou al een heel oud filmke zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=Ao4JgQbEN94 (bij 6:45)
Ook de 1805 (I) komt voor bij het begin, maar da's dan eigenlijk weer voor een andere topic..
- sammarco1
- Contacteer:
Die 1805 da was tenminste een masjien... in da filmpje ziede zelfs de bistrowagen meerijden... die staat nu een beetje te verrotten in schaerbeek,ten dienste van die kladde mannen om vol gespoten te worden me onnozel grafitti

**********************************************************************************************************