facebook

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Steven

Re: facebook

Bericht door Steven »

Dietrich schreef:Hmm totaal niet, maar dat zal mijn mening zijn zeker. Netlog zit vol pubers 12-16 jaar.
dank u voor het compliment. :mrgreen:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Dietrich schreef:Hmm totaal niet, maar dat zal mijn mening zijn zeker. Netlog zit vol pubers 12-16 jaar.
is daar iets mis mee ???? :)
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik zal daar met 21j niet tussen passen zeker. :)
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Dietrich schreef:Ik zal daar met 21j niet tussen passen zeker. :)
dan moet jij eens goed zien trouwens :P netlog zit niet alleen vol met pubers, maar ook met oudere hoor
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ik heb ook nog ergens een netlogje. :P
Dietrich

Bericht door Dietrich »

HLE 2302 schreef:
Dietrich schreef:Ik zal daar met 21j niet tussen passen zeker. :)
dan moet jij eens goed zien trouwens :P netlog zit niet alleen vol met pubers, maar ook met oudere hoor
En toch heb ik liever Facebook. Niet dat ik er zo veel mee doe, maar het feit dat je op Facebook "moet" gebruikmaken van uw echte naam en niet een nickname zegt al iets.

Heb een jaar op Netlog gezeten en mijn conclusie getrokken. :)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik zit ook op Feesboek! 8) Try to find me! :P
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

netlog is veel beter ingericht kwa lay out enal
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Dat is een kwestie van smaak he... Kijk Netlog is simpelweg meer geörienteerd op jongere gebruikers. Het zit wel degelijk redelijk vol met mensen 12-17 jaar die het meestal over hetzelfde hebben, typische puberzaken en bedelen naar reacties op hun foto's e.d. Niet dat ik er last van heb maar de laatste maanden dat ik daar op zat heb ik daar geen meerwaarde aan gehad. Ik heb zelf een familielid die daar 4 of 5 keer is geregistreerd en dan nog met afwijkende leeftijd.

Facebook heb ik plezanter gevonden, je weet meestal heel goed wie wie is doordat mensen hun eigen naam gebruiken, je kan zaken importeren van andere social netwerksites (Flickr, Last.fm, enz) en er feitelijk in steken wat je wil en vooral eruit laten wat je niet wil. Netlog heeft al bepaalde zaken overgenomen maar loopt sowieso constant achter op dat vlak.

Dusja, niet dat het Internet of Facebook mijn leven is maar ik heb nu eenmaal een interesse in dat soort zaken (als student computerwetenschappen en ontwikkelaar voor het web sinds 2002) en mijn voorkeur is nu duidelijk gemaakt.
Bert

Bericht door Bert »

Ik zit op netlog, mja soms meer als bezighouding als ik niet weet wat gedaan. :)

Het beste is nog altijd een goei pint pakken met een paar maten ipv van via deze weg met elkaar te communiceren. :)
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ik doe dat laatste ook veel liever, ten tijde dat ik op hogeschool zat gebeurde dat elke werkdag, nu is het tot mijn spijt al veel verminderd. :)
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

kzit allen op netlog, facebook is zo onoverzichtelijk vin ik
e49memling

Bericht door e49memling »

Nils schreef:
Steven schreef:netlog heb ik wel.
Netlog is dan ook voor de ouwe mensen he steven. :P
Iets tegen oude(re) mensen Nils?
Trammist

Bericht door Trammist »

Sletlog suckt! :lol:
Steven

Bericht door Steven »

Dietrich schreef:Facebook heb ik plezanter gevonden, je weet meestal heel goed wie wie is doordat mensen hun eigen naam gebruiken, je kan zaken importeren van andere social netwerksites (Flickr, Last.fm, enz) en er feitelijk in steken wat je wil en vooral eruit laten wat je niet wil. Netlog heeft al bepaalde zaken overgenomen maar loopt sowieso constant achter op dat vlak.
aakt.
Last Fm kan je op netlog ook perfect invoegen zonder probleem, wie mijn last fm weet te vinden kan ook mijn muzieksmaak effe keuren :mrgreen:
het grote verschil tussen beide is heel eenvoudige
facebook = made in USA
netlog = made in Belgium

die verschillen laten zich merken in lay out en uitwerking, heel eenvoudig een europeaan en een amerikaan denken nog steeds vrij verschillend in stijlen merk ik. (is op vele vlakken zo, kijk naar huizen, auto's, ....)
Plaats reactie