Vertragingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno

Re: Vertragingen

Bericht door treinbruno »

heb al eens een kwartier moeten stilstaan in leuven met de ICa :(
Afbeelding
dole010

Bericht door dole010 »

Ja, er was een ongeval in Diegem op de lijn 36
Pendelaar

Bericht door Pendelaar »

Vorige week waren er gedurende twee dagen op rij treinen met "een onbeperkte" (althans de omroeper) vertraging. Volgens de stationschef van Halle was er weeral een goederentrein vastgelopen door adhesieproblemen.
Helaas was ik dus genoodzaakt op één van de overvolle treinen naar Bxl Centraal en/of Schuman te stappen.
De sprinters, waar ik dagelijks als passagier gebruik van maak, slippen de laatste weken dat het een lieve lust is. Bij vertrek hoor je de motor enorm hard doordraaien, gevolgd door een klein schokje als de wielen terug grip krijgen. Bij het remmen lijkt de treinbestuurder precies de rol van een abs over te nemen. Je hoort echt dat hij pompend remt.
poyaud

Bericht door poyaud »

Trein heeft ook een soort van ABS (break en am96 toch)
Afbeelding
calabria

Bericht door calabria »

Beesty schreef:Tussen Brussel en Gent-st-p heeft deze dan ook bijna 8 a 10 minuten overschot als hij vlotjes kan doorrijden .. tussen Gent en Brugge alweer enkele minuten.
Zo kan je idd veel goedmaken :)
Je vergeet nog de minuutjes tussen Leuven en Brussel (we mochten zelf over de fly over in Schaarbeek, dat doet de IC A normaal niet), maar voor de rest, ik had het helemaal niet verwacht dat hij z'n vertraging nog ging goed maken, zeker nadat hij erg traag op snelheid (logisch met een 21) kwam toen we vertrokken uit Leuven (en idem vanuit Brussel-Zuid en Gent)
Plaats reactie