reeks 20
Re: reeks 20
De eerste 6 loks (uitgerust met Memor II+) blijven actief voor het slepen van reizigerstreinen op de Luxemburglijn.
Dit is een lijst van de plaatsen waar ze vertrekken en aankomen vanaf 14 december 2008:
BPEL, BRAM, FBMZ, FGZH, FKGG, FNND, FNZG, FR, FSD, LILLO, LJ, LKL, LL, LY, LZR, MKM, NK, XLLTR, XLLUX.
Dit is een lijst van de plaatsen waar ze vertrekken en aankomen vanaf 14 december 2008:
BPEL, BRAM, FBMZ, FGZH, FKGG, FNND, FNZG, FR, FSD, LILLO, LJ, LKL, LL, LY, LZR, MKM, NK, XLLTR, XLLUX.
- trainfreak
-
Adler, de afkortingen XLLTR en XLLUX zijn nieuw voor mij.Adler schreef:De eerste 6 loks (uitgerust met Memor II+) blijven actief voor het slepen van reizigerstreinen op de Luxemburglijn.
Beetje uitleg graag?
Bij voorbaat dank.
Paul
XLLTR = Luxemburg-TriagePaul schreef:Adler, de afkortingen XLLTR en XLLUX zijn nieuw voor mij.
Beetje uitleg graag?
Bij voorbaat dank.
Paul
XLLUX = Luxemburg
Dank je.Adler schreef:XLLTR = Luxemburg-Triage
XLLUX = Luxemburg
Was vroeger gewoon LUX (Luxembourg) en LUXTR (Luxembourg-Triage)...
Ik zal mijn lijst weeral moeten aanpassen.
Paul
met andere woorden, ze komen bijna overalAdler schreef: Dit is een lijst van de plaatsen waar ze vertrekken en aankomen vanaf 14 december 2008:

Ruwweg komen ze enkel nog op de as Zeebrugge-Gent-Antwerpen, alsook tussen Marloie en Luxemburg.Shrek schreef:met andere woorden, ze komen bijna overalAdler schreef: Dit is een lijst van de plaatsen waar ze vertrekken en aankomen vanaf 14 december 2008: