TD-Benelux te Roosendaal op 15 April 2006.
NMBS - 2558 te Antwerpen-Dam op 15 April 2006.
NMBS - 2612 - .... met een gemengde-trein te Antwerpen-Noorderdokken op 15 April 2006.
NMBS - 1319 - 1350 te Antwerpen-Dam op 15 April 2006.
NMBS - 2372 te Antwerpen-Dam op 15 April 2006.
TD-Benelux - 1190 te Antwerpen-Dam op 15 April 2006.
Thalys - 4322 te Antwerpen-Luchtbal op 15 April 2006.
Spoorse Groet,
J hannes.
Laatst gewijzigd door TreinenFanaat op 15 mei 2006, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Allé, en diene vuilen 808 waar ik inzat? Ik zat in de stuurpost toen ik jullie zag fotograferen aan Antwerpen-Dam richting Antwerpen-Cl. Ik heb jullie later in en uit m'n trein zien springen tussen de stations in het Antwerpse.
Zie eens naar ne foto waar er twee mensen in de stuurpost zitten, ene mens had een blauw vest aan.
BN-koekje schreef:Laatste foto: Ben ik verkeerd of ligt het spoor er daar echt zo slecht bij?
Tja dat spoor is r nie best maar er ligt al materieel klaar om het geheel op te knappen.
Al vraag ik me af in februari was ik al te gast daar en gisteren weer en die bielzen van beton en die staven liggen r nog altijd t zelfde bij,kortom erg rap gaat t nie
Kulderzipken schreef:Allé, en diene vuilen 808 waar ik inzat? Ik zat in de stuurpost toen ik jullie zag fotograferen aan Antwerpen-Dam richting Antwerpen-Cl. Ik heb jullie later in en uit m'n trein zien springen tussen de stations in het Antwerpse.
Zie eens naar ne foto waar er twee mensen in de stuurpost zitten, ene mens had een blauw vest aan.
Ai de spotters zijn gespot,we zijn r bij
Daar gaat m'n anonimiteit
Vooruit ter illustratie hier een plaatje van jouw trein dan
Bijlagen
DSC_0671 (Medium).JPG (78.4 KiB) 6437 keer bekeken
Awel die "vlek" achter de ruitenwisser zou ik moeten zijn . Ik stond toen net recht toen ik jullie in aanslag met het fototoestel zag .
En die anoniemiteit, wees zeker, ik heb jullie 2 x meegehad in m'n trein. Ik heb nog iets gezegd tegen jullie ( weet niet meer wat ) maar jullie gingen verder naar achter. ( uit schrik mss dat jullie niet voor elk trajectje een lijntje op de kaart invulden? ) Eentje van jullie had een zwart kort jasje aan en had kortgeschoren, blond haar . Wel mooi materiaal wat jullie meehadden. ( twas redelijk druk op den trein richting Centraal station he )
Kulderzipken schreef:Awel die "vlek" achter de ruitenwisser zou ik moeten zijn . Ik stond toen net recht toen ik jullie in aanslag met het fototoestel zag .
En die anoniemiteit, wees zeker, ik heb jullie 2 x meegehad in m'n trein. Ik heb nog iets gezegd tegen jullie ( weet niet meer wat ) maar jullie gingen verder naar achter. ( uit schrik mss dat jullie niet voor elk trajectje een lijntje op de kaart invulden? ) Eentje van jullie had een zwart kort jasje aan en had kortgeschoren, blond haar . Wel mooi materiaal wat jullie meehadden. ( twas redelijk druk op den trein richting Centraal station he )
Ah chips nou ben ik r zeker bij
DA was ik met die half kale kop
T was zowiezo de gehele tijd aardig druk,gelukkig dat t stel genoeg geluid maakte om de herrie van de reizigers te overspoelen
Trek de cargo's maar weer uit de kast want morgen komen we er wederom een stapel opzoeken,berg alles van waarde maar op
Alle gekheid op een stokje,zijn er morgen nog leuke dingen te verwachten tijdens het tripje wat ik met een collega spotter kom doen in de omg Antwerpen ?
Zoiets als dit:
Bijlagen
27 februari 2006 NMBS 6317+6219 met vuile ballast te Antwerpen Dam (Medium).jpg (76.21 KiB) 5857 keer bekeken