Daar is Mechelen niet alleen mee, hoor. En toch rijden er op veel plaatsen bussen door.
Ik ga er van uit, dat je bussen moet rijden, daar waar er mensen naartoe willen. Als je alleen maar snelheid wil, dan ben je zelfs beter dat je zo ver mogelijk blijft van bewoning, en alles via de autosnelwegen laat rijden. Je bus zal gegarandeerd snel zijn, maar of er veel reizigers op zullen zitten... Het is dezelfde redenering als met de gares betteraves op de Franse LGV's, die ik ook maar niks vind.
Mechelen moet lightrail krijgen naar Boom
Re: Mechelen moet lightrail krijgen naar Boom
ik heb het dan niet echt op snelheid maar eerder op wendbaarheid, het is niet de bedoeling dat de bus bij elke bocht die neemt moet uitkijken of hij geen gevels gaat beschadigen he 

Re: Mechelen moet lightrail krijgen naar Boom
[off-topic]Ooit eens de bus genomen vanuit Maloja naar Chiavenna. Die bus had ongeveer 10 cm plaats over aan beide kanten van de weg bij doortocht in Borgonovo, en moest manoeuvreren om een bocht te nemen. Geen schrammen op koetswerk opgelopen, noch verf op de gevel achtergelaten
[/off-topic]
