Winterse maanden
Re: Winterse maanden
een automatische koppeling, alle 62ers met TBL2 hebben dat. Hiermee kunnen ze in panne gevallen HSTstellen evacuerenStijn014 schreef:Wat hangt er voorraan op die 62?

Re: Winterse maanden
Cool, kunnen er dan zo geen naar luxemburg rijden ipv die reeks 3000-ondingen?Shrek schreef:een automatische koppeling, alle 62ers met TBL2 hebben dat. Hiermee kunnen ze in panne gevallen HSTstellen evacuerenStijn014 schreef:Wat hangt er voorraan op die 62?
Re: Winterse maanden
Waarom zou je dat doen? Op een volledig geëlektrificeerde lijn, waarvan de referentiesnelheid hoger ligt dan de Vmax van de 62'ers.
Daarbij kunnen de 62'ers geen hoogspanning leveren aan de rijtuigen.
Realistisch blijven
BDJ
Daarbij kunnen de 62'ers geen hoogspanning leveren aan de rijtuigen.
Realistisch blijven

BDJ
Re: Winterse maanden
zoals bart al schreef hebben die locs idd geen verwarming voor die treinen, hebben ze een te klein vermogen om nog maar een trein deftig over die lijn te krijgen. Komt er nog is bij dat er van de reeks 3000 CFL maar 1 loc actief is op die diensten. De rest zijn reeksen 20 en 13 samen met MS 96, zo een ondingen zijn dat niet, die bollen heel vlotjes met die M6 rijtuigen.
Re: Winterse maanden
Je bedoeld een 62 met een TGV achter? Ze gebruiken die alleen bij een panne van een TGV, niet in normale dienst, das ook niet nodig want een TGV kan op zichzelf rijdenmelle schreef: Cool, kunnen er dan zo geen naar luxemburg rijden ipv die reeks 3000-ondingen?

Re: Winterse maanden
Ik zie het al gebeuren dat twee 62'ers een HST gaan trekken voor gewone dienst.


