raar maar waar

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
timothy_Vermeulen

raar maar waar

Bericht door timothy_Vermeulen »

Ik was vanmiddag te FGSP aant kijken naar de treintjes die aankwamen en vertrokken
Opeens zag ik een 21xx met een M6 Sleep al piepend en lichtjes schuivend toekomen met de loc op kop te verstaan. Stond nog niet stil en panto's waren al naar beneden.
De TB trok zen deur open (naast spoor) en liep zo over een spoor over.
Ik vind dit toch wel gevaarlijk hoor.Dan liep hij nog een spoor over om zo de trein naar Deinze-de panne te kunnen nemen
1607

Re: raar maar waar

Bericht door 1607 »

jaja wie woont er hier in die richting? heb al een vermoeden! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

haha, panto's naar beneden laten al rijdend kan geen kwaad, dat moeten ze ook doen op sommige bruggen hé :wink:
dat sporen overtesteken is ook te begrijpen, als hij uitkeek, als jij gedaan hebt met werken en je trein moet halen !
hoe zou jij zijn ?

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

1607 schreef:jaja wie woont er hier in die richting? heb al een vermoeden! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wie zou dit zijn :mrgreen: :lol: :D
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

timothy_Vermeulen schreef:
1607 schreef:jaja wie woont er hier in die richting? heb al een vermoeden! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wie zou dit zijn :mrgreen: :lol: :D
als ze gedaan hebben, een aansluiting moeten halen, kan het omenekeer wel snel gaan :mrgreen:

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
HLE 2302 schreef: dat sporen overtesteken is ook te begrijpen, als hij uitkeek, als jij gedaan hebt met werken en je trein moet halen !
Een treinbestuurder zou het goede voorbeeld moeten geven!
Als ik gedaan heb en ik wil mijn trein nog halen moet ik daar ook niet over de sporen gaan lopen, ik denk dat er snel ieman bij mij zou staan.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Plaats reactie