Weeral benelux in panne
Weeral benelux in panne
Dit maal net voorbij Luchbal kant Antwerpen. Hij heeft ditmaal het defect zelf kunnen repareren. Wat er aan de hand was, weet ik niet precies.
Re: Weeral benelux in panne
euh we gaan hier voor elk defect toch geen topic gaan openen he? dat is er een klein beetje over vind ik 

Dan kan je beter een rubriek maken: Algemeen Benelux PannesSteven schreef:euh we gaan hier voor elk defect toch geen topic gaan openen he? dat is er een klein beetje over vind ik

moesten we elke kleine panne melden staat het hier biinnen de kortste keren overvol :p
Miljaar, net nu ik niet aan het werken ben!
Had anders de ramptoerist kunnen uithangen.
Kan het zijn dat er tegenwoordig minder Traxxen worden ingezet op de Benelux of lijkt dat alleen maar zo?
Ik zag toch regelmatig de 1183, 1181, 1190 voor/achter rijden en geen twee rode stieren meer.
Had anders de ramptoerist kunnen uithangen.
Kan het zijn dat er tegenwoordig minder Traxxen worden ingezet op de Benelux of lijkt dat alleen maar zo?
Ik zag toch regelmatig de 1183, 1181, 1190 voor/achter rijden en geen twee rode stieren meer.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Ik reed 10min later over de brug bij ons en zag deze paseren richting NL, de loc was een traxx. Op zich niks abnormaal buiten dat die traag reed.Nekvin schreef:Dit maal net voorbij Luchbal kant Antwerpen. Hij heeft ditmaal het defect zelf kunnen repareren. Wat er aan de hand was, weet ik niet precies.

Robin schreef:Ik reed 10min later over de brug bij ons en zag deze paseren richting NL, de loc was een traxx. Op zich niks abnormaal buiten dat die traag reed.Nekvin schreef:Dit maal net voorbij Luchbal kant Antwerpen. Hij heeft ditmaal het defect zelf kunnen repareren. Wat er aan de hand was, weet ik niet precies.
deze namiddag benelux in panne NA sas Roosendaal.... 11xx
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Slecht. 4 of 5 opgeheven treinen per dag zijn geen uitzondering. +20 tot +30 voor de treinen die wel rijden ook niet.Presario schreef:Hoe verloopt het de afgelopen dagen met de Benelux?
Groetjes,
Rian
voor geinteresseerden die nog geen digitale tv hebben ..... teletekst Nederland pagina 752 staat er noagl lang op slechts één richtingPresario schreef:Hoe verloopt het de afgelopen dagen met de Benelux?

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Voor teletekst heb je geen tv nodig: http://teletekst.nos.nl/tekst/752-01.htmldentheo schreef:voor geinteresseerden die nog geen digitale tv hebben ..... teletekst Nederland pagina 752 staat er noagl lang op slechts één richtingPresario schreef:Hoe verloopt het de afgelopen dagen met de Benelux?
Groetjes,
Rian
De BNL heeft constant problemen, voorheen met de 1100's veel storingen met vertragingen, en nieuwe veel vertragingen omdat de loc moet omlopen. maak aan beiden zijden een traxxloc of een stuurstand die met die traxxloccen kan rijden, probleem opgelost zo zie je maar hoe simpel je dit kan oplossen terwijl de management binnen de Ns de hele dag uit hun neuzen zitten te eten.!!
Dikke zever. De treinen die nu met Traxx rijden hebben bijna altijd vertraging, oplopen of niet...treintjerijden schreef:De BNL heeft constant problemen, voorheen met de 1100's veel storingen met vertragingen, en nieuwe veel vertragingen omdat de loc moet omlopen. maak aan beiden zijden een traxxloc of een stuurstand die met die traxxloccen kan rijden, probleem opgelost zo zie je maar hoe simpel je dit kan oplossen terwijl de management binnen de Ns de hele dag uit hun neuzen zitten te eten.!!
Idd, die TRAXX'en hebben veel kinderziekten, en met de ERMTS is Bombardier al helemaal aan het knoeien. Waarom heeft HSA eigenlijk niet voor de 189/1216 gekozen?
die was waarschijnlijk duurder, tja sommige kijken naar de prijs, andere naar de service en nog andere naar beide samen.