Aanpassing dienstregeling

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Presario

Aanpassing dienstregeling

Bericht door Presario »

www.standaard.be schreef:NMBS stuurt dienstregeling bij

NMBS stuurt de dienstregeling die half december 2008 werd ingevoerd, bij op basis van opmerkingen van reizigers.
Al enkele jaren maakt de NMBS bij het invoeren van de nieuwe dienstregeling in december een evaluatie nadat de aanpassingen zijn doorgevoerd.

Tot nu toe ontving de klantendienst van de NMBS ruim 300 opmerkingen over de dienstregeling van december 2008, een beperkt aantal in vergelijking met een jaar geleden.

Op een tiental verbindingen worden aanpassingen doorgevoerd. Zo komt er bijvoorbeeld een bijkomende stoptrein van Gent naar De Panne op vrijdagavond. Die moet de toeloop van studenten op dat uur opvangen.

rbo
Heeft er iemand concretere informatie?
FLV-FGSP

Re: Aanpassing dienstregeling

Bericht door FLV-FGSP »

dentheo

Bericht door dentheo »

Presario schreef: Heeft er iemand concretere informatie?
Ik niet maar ik heb nog een tip.

Op lijn 12 gaat de Benelux (als hij op tijd is) in de remmen na Kalmthout, juist voor Wildert (Ik hoor hem remmen .13 of .14)
tijdens de stop in Essen staat hij dan in het blok erachter.
De stoptrein "eet" dus alle reserve van de Benelux op.

Voorstel Stoptrein hertimen, rijdt heel rustig..of twee tot vier minuten vroeger vertrekken...
Of Benelux kan zeker drie à vier minuten later weg in Antw centraal.. dan heeft hij stoptrein te "pakken" juist voor Roosendaal (dus nog geen reserve)
Theo
Groeten vanop de Heide
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

Erg vervelend dat de stoptrein Eeklo-Gent weer 2 minuten vervroegd is. Vroeger vertrok de trein om 7u20, nu is dat al 7u12 geworden. Ik vraag mij echt wie daar op zit te wachten.
Plaats reactie