Persoonsongeval zwijndrecht

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wimpie

Re: Persoonsongeval zwijndrecht

Bericht door Wimpie »

Volgens mij ook veel te zien wat voor persoon... Bijvoorbeeld ik (op de 100-dienst) heb het het moeilijkste met zelfmoordpogingen van mensen van mijne leeftijd (18-25). Ook inderdaad te zien hoe ze het hebben gedaan heb ooit eens met iemand 4uur gebabbeld dat hij het niet moest doen, dat er andere mogelijkheden waren, en dacht op een moment dat hij niet ging springen (van terras van het 5e verdiep) maar toen zei hij: "Sorry maar voor mij zijn er geen goeie momenten meer weggelegd" en hij sprong. Geloof me dat zinnetje zit er nog steeds in... en die was 19jaar... Dat slaat mij dus wel aan, net zoals het ongeval met die 12-jarige jongen die met zen fietsje onder de trein zat... Denk dat die bestuurder nooit meer met een gerust hart voorbij die plaats zal rijden, als hij dan nog zal rijden... Triestige zaken allemaal, maar denk dat sommige (niet iedereen) het soms teveel van de kant van de bestuurder bekijken en vergeten dat die mens ook zijn potje misere al zal hebben meegemaakt, en dat de nakomelingen alles mogen betalen van vertragingen en meer... Nu ja ik weet dat er andere manieren zijn om het te doen, maar ik denk toch dat je al serieus in de put moet zitten om de moed bijeen te rapen om u voor een trein te smijten... Pas op dit is niet niks denk ik hoor. Ik zou alles zinds toch niet durven, alleen al te moeten denken aan die laatste secondes...

Greetz Wimpie
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Wimpie schreef:Volgens mij ook veel te zien wat voor persoon... Bijvoorbeeld ik (op de 100-dienst) heb het het moeilijkste met zelfmoordpogingen van mensen van mijne leeftijd (18-25). Ook inderdaad te zien hoe ze het hebben gedaan heb ooit eens met iemand 4uur gebabbeld dat hij het niet moest doen, dat er andere mogelijkheden waren, en dacht op een moment dat hij niet ging springen (van terras van het 5e verdiep) maar toen zei hij: "Sorry maar voor mij zijn er geen goeie momenten meer weggelegd" en hij sprong. Geloof me dat zinnetje zit er nog steeds in... en die was 19jaar... Dat slaat mij dus wel aan, net zoals het ongeval met die 12-jarige jongen die met zen fietsje onder de trein zat... Denk dat die bestuurder nooit meer met een gerust hart voorbij die plaats zal rijden, als hij dan nog zal rijden... Triestige zaken allemaal, maar denk dat sommige (niet iedereen) het soms teveel van de kant van de bestuurder bekijken en vergeten dat die mens ook zijn potje misere al zal hebben meegemaakt, en dat de nakomelingen alles mogen betalen van vertragingen en meer... Nu ja ik weet dat er andere manieren zijn om het te doen, maar ik denk toch dat je al serieus in de put moet zitten om de moed bijeen te rapen om u voor een trein te smijten... Pas op dit is niet niks denk ik hoor. Ik zou alles zinds toch niet durven, alleen al te moeten denken aan die laatste secondes...

Greetz Wimpie
als treinbestuurder weet je dat dat kan gebeuren hé, het is natuurlijk jammer, maar niet vergeten, het leven gaat verder, het leven moet verder !
ik vind het ook super erg maar we kunnen ern iks meer aan veranderen, iedereen zou de klok soms willen terugdraaien maarja hé

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Wimpie

Bericht door Wimpie »

idd, en je moet steeds denken (ast zelfmoord is) dat die mens het zelf wou...
Plaats reactie