Neen, op L36N staat er enkel memor en TBL1, je kan dat trouwens zien, de bakens van TBL2 zijn groter als deze van TBL1Bartjedj schreef:Die ongebruikte TBL-2-installatie, is dat niet op L36N?
BDJ
Een paar vragen over de Belgische spoorwegen
Re: Een paar vragen over de Belgische spoorwegen
-
k'heb trouwens gehoord van TGV bestuurder dat ze de TBL2 op 96N hebben weggehaald...

Bruno, wat zit ik hier al 3 berichten te schrijven denk jetreinbruno schreef:k'heb trouwens gehoord van TGV bestuurder dat ze de TBL2 op 96N hebben weggehaald...

https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/6912557 volgens infrabel zal het toch dit jaar nog gaan gebeurenSteven schreef:Neen dus, het zal afwachten worden tot er ETCS op die lijnen te vinden is en dat is nog niet voor morgen.

dat valt af te wachten, ik denk dat ze toch eerst lijnen 3 en 4 in orde willen krijgen.
maar etcs level 1 op 36N zetten is een pak minder werk dan de level 2 op lijn3-4 in orde krijgenSteven schreef:dat valt af te wachten, ik denk dat ze toch eerst lijnen 3 en 4 in orde willen krijgen.

Neen, lijnen 3 en 4 zijn voor vorig jaar, dus hebben ze dit jaar tijd om een volgend project te doen.Steven schreef:dat valt af te wachten, ik denk dat ze toch eerst lijnen 3 en 4 in orde willen krijgen.

het is de bedoeling om aan 200 te rijden tussen Leuven en Brussel en tussen Brussel en Brugge, voor dat te doen zal toch etcs level 2 nodig zijn vrees ik.Shrek schreef:maar etcs level 1 op 36N zetten is een pak minder werk dan de level 2 op lijn3-4 in orde krijgenSteven schreef:dat valt af te wachten, ik denk dat ze toch eerst lijnen 3 en 4 in orde willen krijgen.
Dacht ik ook. Lijn 4 is klaar en opgeleverd. Lijn 3 is alleen nog niet open omdat ze er geen haast mee gemaakt hebben, maar dat gaat dit voorjaar dan eindelijk gebeuren.pietje schreef:Neen, lijnen 3 en 4 zijn voor vorig jaar, dus hebben ze dit jaar tijd om een volgend project te doen.Steven schreef:dat valt af te wachten, ik denk dat ze toch eerst lijnen 3 en 4 in orde willen krijgen.![]()
![]()
Groetjes,
Rian
met in orde krijgen bedoel ik zowel op gebied van infra als rollend materieel, ervaringen daar opgedaan overzetten naar die andere stukken waar ze de snelheid nog willen verhogen naar 200 km/u