aan afbrekende commentaar heb je niks, als je kritiek levert op iets moet je het zelf ook kunnen !melle schreef:Kijk ik slecht of zijn deze foto's wat wazig![]()
Voor de rest zou ik zeggen, blijf zeker nog wat oefenen!
Er zitten idd wat wazige foto's omdat de meeste dan ook met slecht weer zijn getrokken, maar personnlijk vind ik er best wel wat goede tussen zitten.melle schreef:Kijk ik slecht of zijn deze foto's wat wazig![]()
Het is een sony dsc 05 ofzoiets dus gwn een compact fototoestel.Steven schreef:Het onscherp zijn komt in dit geval door een iets te grote sluitertijd waardoor de fronten als eerste onscherp worden. Ik weet niet welk type toestel je hebt maar als je een spiegelreflexcamera hebt kan je al gerust eens met de sluitertijd gaan experimenteren.
Dat was niet afbrekend bedoelt en ten tweede, het is niet omdat ik geen foto's die ik maak, niet op internet zet, dat ik dat niet kan he. En natuurlijk mag je kritiek leveren op iets wat je zelf niet kan, want dat wil niets, maar dan ook niets zeggen...HLE 2302 schreef:aan afbrekende commentaar heb je niks, als je kritiek levert op iets moet je het zelf ook kunnen !melle schreef:Kijk ik slecht of zijn deze foto's wat wazig![]()
Zal wel eens kijkenSteven schreef:dan ben je al iets of wat beperkt natuurlijk met een compact, toch geef ik de raad om eens na te zien of je geen sluitertijd kan aanpassen, ofwel door een manuele modus te kiezen ofwel door een andere modus te kiezen van de voorgeprogrammeerde standen (sportstand kan al helpen indien je die nog niet zou hebben gebruikt).
Hoho dan kunnen we vele threads hier beter direkt afbreken, bv. over Benelux, hoeveel van ons kunnen daarmee rijden ??HLE 2302 schreef:aan afbrekende commentaar heb je niks, als je kritiek levert op iets moet je het zelf ook kunnen !melle schreef:Kijk ik slecht of zijn deze foto's wat wazig![]()
er is een groot verschil tussen foto's maken en met een trein rijden hédentheo schreef:Hoho dan kunnen we vele threads hier beter direkt afbreken, bv. over Benelux, hoeveel van ons kunnen daarmee rijden ??HLE 2302 schreef:aan afbrekende commentaar heb je niks, als je kritiek levert op iets moet je het zelf ook kunnen !melle schreef:Kijk ik slecht of zijn deze foto's wat wazig![]()