Re: facebook
Een Amerikaan heeft het graag uitgebreid, breed, kortom veel.
Dat hij daardoor de bomen door het bos niet meer ziet, deert hem niet. Hij zal wel zoeken, als hij maar kan opscheppen.
Een Europeaan heeft het graag simpel. Strak, rechtlijnig, to the point.
Sorry voor het woord, maar: Geen B*llsh*t.
Heeft een manager op de luchthaven mij ooit eens verteld
BDJ
Dat hij daardoor de bomen door het bos niet meer ziet, deert hem niet. Hij zal wel zoeken, als hij maar kan opscheppen.
Een Europeaan heeft het graag simpel. Strak, rechtlijnig, to the point.
Sorry voor het woord, maar: Geen B*llsh*t.
Heeft een manager op de luchthaven mij ooit eens verteld
BDJ
Ik vind dat totaal niet zenne, Facebook is in mijn ogen een veel volwassener platform. Facebook dwingt u uw echte naam te gebruiken, op Netlog kan je gebruik maken van een nickname.
Facebook is ook zeker niet ingewikkeld of ingewikkelder dan Netlog, alles hangt ervan af wat voor zaken (applicaties) je op uw profiel zet.
En die integratie van Last.fm e.a. gaat bijlange zo ver niet op Netlog, op Netlog heb je een kadertje, op Facebook kan je bijvoorbeeld effectief de tracks die je markeert als loved laten weergeven in uw feed en deze dus ook zien op de live feed van anderen.
Maarja, ieder zal zijn voorkeur wel hebben, de mijne is dus gemaakt.
Facebook is ook zeker niet ingewikkeld of ingewikkelder dan Netlog, alles hangt ervan af wat voor zaken (applicaties) je op uw profiel zet.
En die integratie van Last.fm e.a. gaat bijlange zo ver niet op Netlog, op Netlog heb je een kadertje, op Facebook kan je bijvoorbeeld effectief de tracks die je markeert als loved laten weergeven in uw feed en deze dus ook zien op de live feed van anderen.
Maarja, ieder zal zijn voorkeur wel hebben, de mijne is dus gemaakt.
Ik heb sinds zaterdag een facebook-account, maar geen netlog.
Ik hou niet van Amerokaanse toestanden, maar ik vind netlog veel te druk, ik krijg er namelijk koppijn van...
Ik hou niet van Amerokaanse toestanden, maar ik vind netlog veel te druk, ik krijg er namelijk koppijn van...
Wat heeft men tegen oudere mensen ... pillen ? is da juiste49memling schreef:Iets tegen oude(re) mensen Nils?Nils schreef:Netlog is dan ook voor de ouwe mensen he steven.Steven schreef:netlog heb ik wel.

- e49memling
Linkedin en facebook. Te verkrijgen op aanvraag...
Dat Goovaerts daarop zit, vind ik overigens maar normaal. Vandaag kan je dergelijke media niet negeren als het over communicatie gaat. Veel bedrijven schakelen zowel facebook als linkedin in bij recrutering bv.
Dat Goovaerts daarop zit, vind ik overigens maar normaal. Vandaag kan je dergelijke media niet negeren als het over communicatie gaat. Veel bedrijven schakelen zowel facebook als linkedin in bij recrutering bv.
-
Ja, maar slechts zeer beperkt gebruikt, voornamelijk om contact te onderhouden met (ex-)collega's in andere bedrijven.polysix schreef:Heeft hier iemand linkedin?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Ik zit zowel op facebook als op Netlog en ik vind ze allebei wel best ok. Als er andere leuke site's bij zijn da mag men mij dit gerust laten weten en dan ga ik weleens eens kijkje nemen.
ik zit sinds gisteren ook op facebook
tof voor de spelletjes, samen bowlen enzo, moest dat op netlog zitten is netlog perfect, verder is facebook veel trager en ingewikkelder
greetz 2302

tof voor de spelletjes, samen bowlen enzo, moest dat op netlog zitten is netlog perfect, verder is facebook veel trager en ingewikkelder
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
ik vind netlog makkelijker en overzichtelijker, facebook is gewoon te ingewikkeld voor sommige mensen, maar de spelletjes zoals bowlen zijn natuurlijk fantastisch das ook de reden waarom ik eropzitnmbsgek schreef:Ik heb ook een account op facebook en ik vind het top.

moesten ze dat op netlog zetten ...
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Voor alle facebookers onder ons heb ik HIER een groep opgericht! Wordt u allen lid, heren!