fuse schreef:Hoi, wie iemand hier soms of je op alle onderdelen van het medische onderzoek perfect moet scoren? Bv een test van de ogen is minder maar al de andere testen van ogen waren wel goed?
Ik ga op controle de 24 maart op controle , daar kreeg ik te horen dat ik nog eens naar de oogarts moet.Zonder dat we het wisten moesten we die dag naar Sint Janskliniek een foto laten nemen van de rug...Kom je thuis maak je een afspraak met de oogarts , gaat dat pas voor begin mei.Met wat gefoefel toch nog gelukt , alles doorgestuurd naar Winand , bleek die weer met verlof te zijn.Nu ontbrak er iets op m'n invulblad van de oogarts , en voor dat miserabel cirkeltje dat hij moest trekken , moest ik dus terug naar de oogarts.En nu stelt madamme Winand me nog een datum voor 24 april om op controle te gaan.Ik kan hier bij zeggen dat ik
NIETvoor de NMBS ga werken maar voor DLC.En ik kan U verzekeren dat ze alles doet om ons af te remmen!En daar gaat ze ooit nog eens spijt van krijgen want ik ben haar ondertussen al 2 dagen aan het bellen en ze vertikt ofwel de telefoon op te nemen oftewel komt ze nooit thuis om te eten of te slapen!
Schone dokter noem ik dat , en ik hoop dat er nog vele volgen...