Beste forumleden,
Net zoals een claxon,toeter zoek ik voor school nog een treindeur met bediening, weet iemand waar we dit kunnen bemachtigen?
Greetz Wimpie
Treindeuren
Re: Treindeuren
Schroothandelaar?Wimpie schreef:Beste forumleden,
Net zoals een claxon,toeter zoek ik voor school nog een treindeur met bediening, weet iemand waar we dit kunnen bemachtigen?
Greetz Wimpie
Op de terreinen van cw Mechelen worden momenteel een zestal klassieke stellekes gesloopt door schroothandelaar Thomas, ik denk dat je daar nog veel zou kunnen vinden/kopen...

behoren pedalen daar ook toe ?poyaud schreef:Op de terreinen van cw Mechelen worden momenteel een zestal klassieke stellekes gesloopt door schroothandelaar Thomas, ik denk dat je daar nog veel zou kunnen vinden/kopen...
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Alles BEHALVE , banken 1ste klas , pantograaf en hoogspanningstoestellen.
Verder geen gegevens.
Verder geen gegevens.

Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Haha, ze weten wat ze moeten bewaren!poyaud schreef:Alles BEHALVE , banken 1ste klas ,
Groeten,
Joris De Mol
Toch niet om te doen als je in msts aan het spelen bent dat je echt op de pedaal moet duwenHLE 2302 schreef:behoren pedalen daar ook toe ?poyaud schreef:Op de terreinen van cw Mechelen worden momenteel een zestal klassieke stellekes gesloopt door schroothandelaar Thomas, ik denk dat je daar nog veel zou kunnen vinden/kopen...

toch welmelle schreef:Toch niet om te doen als je in msts aan het spelen bent dat je echt op de pedaal moet duwenHLE 2302 schreef:behoren pedalen daar ook toe ?poyaud schreef:Op de terreinen van cw Mechelen worden momenteel een zestal klassieke stellekes gesloopt door schroothandelaar Thomas, ik denk dat je daar nog veel zou kunnen vinden/kopen...?

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...