Seinstoring in Berchem

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Robin

Seinstoring in Berchem

Bericht door Robin »

Zowat alle verkeer naar Brussel en richting Antwerpen ondervind hinder door deze storing.
ik wou in mechelen de trein nemen en alles stond erop met *** :mrgreen:

iemand die meer weet?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wover

Re: Seinstoring in Berchem

Bericht door Wover »

Welja, seinstoring he, veel meer valt daar niet over te zeggen ;).

Op L15 is tussen Antwerpen en Herentals ongeveer 1/3 afgeschaft, rijdt 1/3 met meer als een uur vertraging en het andere derde met vertragingen van een half uur tot drie kwartier...

Voor de rest vertragingen tussen een half uur en drie kwartier op alle andere lijnen naar Antwerpen.
Adler

Bericht door Adler »

Deze info staat trouwens ook al de hele voormiddag op de nieuwe railtime site.
Op de gele banner klikken.
Steven

Bericht door Steven »

ik heb vandaag treinen 3312/3333/3314/3335/3316/3337 (relatie Brussel Antwerpen centraal IR) gedaan en heb hooguit met drie minuten vertraging gereden :-), kan dus niet zeggen dat ik noemenswaardige hinder heb ondervonden. Wat ik wel heb vastgesteld is dat menig andere collega wel last had met de storing.
Adler

Bericht door Adler »

Er waren wel degelijk aanzienlijke vertragingen tot meer dan een uur op de lijn Antwerpen-Brussel.
Zelfs sommige parlementsleden van het Vlaams Parlement zijn niet op tijd in het parlement geraakt.
Laatst gewijzigd door Adler op 28 jan 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
OMC

Bericht door OMC »

Het had in ieder geval iets te maken met een stroomonderbreking in Blok 12 in Berchem
Nekvin

Bericht door Nekvin »

volgens het geen ik gehoord heb, was het een ebp panne op blok 12 berchem. In de voormiddag lange tijd geen enkele trein tussen FN en FBND
Steven

Bericht door Steven »

als je brussel noord wil zeggen is het fbn (dus zonder die d)
treinbruno

Bericht door treinbruno »

op L59 had alleen de L trein vertraging, de IC niks
(buiten die die achter de L zit :) )

ben rond 19u nog in berchem geweest, niks speciaals meer, buiten dat we 5 minuten stil stonden voor den inrit
Afbeelding
wimpiespoor

Bericht door wimpiespoor »

Adler schreef:Er waren wel degelijk aanzienlijke vertragingen tot meer dan een uur op de lijn Antwerpen-Brussel.
Zelfs sommige parlementsleden van het Vlaams Parlement zijn niet op tijd in het parlement geraakt.
Is het bijzonder de parlementsleden ook vertraging hebben van een seinstoring?
Of genieten die een voorkersbehandeling?
Wim
Adler

Bericht door Adler »

wimpiespoor schreef:
Adler schreef:Er waren wel degelijk aanzienlijke vertragingen tot meer dan een uur op de lijn Antwerpen-Brussel.
Is het bijzonder de parlementsleden ook vertraging hebben van een seinstoring?
Of genieten die een voorkersbehandeling?
Wim
Ik vermeld dit enkel omdat er nog minder parlementsleden aanwezig waren dan normaal al het geval is en omdat dit voorval werd vermeld door een van de sprekers.
Niets bijzonder dus.
Robin

Bericht door Robin »

blijkbaar was de stroom uitgevallen en de hoofdcomputer ook met de gevolgen vandien. Tegen dat die was opgestart...( denk dat ze daar nog met DOS werken :mrgreen: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Steven

Bericht door Steven »

weet ik best wel er zijn ook redelijk wat afgeschafte treinen. Ik wilde enkel melden dat ik tussen al die chaos mijn dienst vrij normaal heb kunnen uitvoeren.
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Robin schreef:blijkbaar was de stroom uitgevallen en de hoofdcomputer ook met de gevolgen vandien. Tegen dat die was opgestart...( denk dat ze daar nog met DOS werken :mrgreen: )
Waarschijnlijk werken die nog met DOS en ne 386 uit de oude doos. Ze hadden die waarschijnlijk nog op stock staan. :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
dekooiker

Bericht door dekooiker »

Nekvin schreef:volgens het geen ik gehoord heb, was het een ebp panne op blok 12 berchem
Leve de AR :D
De trein.
Alleen voor durvers.
Plaats reactie