vandaag geen enkele vertraging, heb er 3 gezien
vorige week zondag ook geen enkele vertraging, toen had ik er 5 gezien

er is beterschap

De eerste is gearriveerd !Adler schreef:Ik ben benieuwd of ze ook zuurstokkleuren gaan krijgen nu.
Het gaat dus niet om een officiëel initiatief van HSA/NShaaispiet, maar wel van de medewerkers van NedTrain. Het kan dus daarom zijn dat dit stuurrijtuig een "einzelstück" blijft en de andere gewoon in bordeaux/geel blijven..martijnhaman.nl schreef:In januari 2009 is stuurstandrijtuig 50 84 28-70 105-8 in de kleuren van NS hispeed gebracht. De omschildering is een initiatief van twee NedTrain-medewerkers om het éénjarig jubileum van de samenwerking tussen Hispeed en NedTrain Watergraafsmeer luister bij te zetten. De de omschildering is geheel in eigen tijd uitgevoerd, waarbij diverse collega's van NedTrain, Hispeed, NSR en diverse vrijwilligers uit de kenissenkring van de initiatiefnemers geholpen hebben. Het rijtuig is volledig inzetbaar, heeft onderhoud gehad en is hersteld van een storing in de hoogspanningsinstallatie.
AlexNL schreef:Ik hoop dat Hispeed ze dan allemaal laat omschilderen en onderhouden, dit ziet er toch wel erg netjes uit. Ik vraag me af of het ook netjes aansluit op de rest van het Hispeed-kleurenpatroon
Hoezo niet?Dieselfreak schreef:Ik vind die roze-witte livrei maar niets. Roze is toch geen kleur voor een vervoermiddel.
Wat vind je dan van deze roze giro-trein ?Dieselfreak schreef:Roze is een kleur voor barbiepoppen, niet voor treinen. Maar ja, smaken verschillen.
Ik vind het ook niks. Je maakt mij niet wijs dat dit "de beste keus van een aantal alternatieven" was of zo.Dieselfreak schreef:Ik vind die roze-witte livrei maar niets. Roze is toch geen kleur voor een vervoermiddel.