Gezien te Tienen bij een tussen stop van hun reis naar Italië.
Aangezien het onder de werk Uren was had ik geen foto toestel bij en heb dan maar een opname laten maken door een colega met zijn GSM.
Ik dacht dat het stel 089 zou geweest zijn, ik heb in het voorbij rijden een nummer zien staan maar ben er niet zeker van
Tienen 29-01-2009
Gaan de stellen nu verder afgewerkt worden in Italië, want blijkbaar mankeert het stel nog deuren, enkele ramen en ook de verf lijkt me maar snel snel aangebracht.. Ik kijk zo naar onze vriend Sammarco die hier misschien meer over weet te vertellen
msts.be schreef:
Gaan de stellen nu verder afgewerkt worden in Italië, want blijkbaar mankeert het stel nog deuren, enkele ramen en ook de verf lijkt me maar snel snel aangebracht.. Ik kijk zo naar onze vriend Sammarco die hier misschien meer over weet te vertellen
Een goede raad: lees Spoorweg Journaal
Groeten,
Joris De Mol
Bert schreef:Die stonden gedurende jaren stof te vangen in de voormalige RSI werkplaats te Oostende. Ze zijn op weg naar Italië.
Dag Bert.
Zijn ze allemaal weg, of staat er nog iets ?
Jos
Geen idee. Die stellen staan binnen en het volledige domein is afgesloten.
Ik dacht dat er 3 stellen stonden en dat er nu al twee richting Italië zijn.