En dat voor wat volgens velen een hoogstaande krant is en kranten zoals HLN "minderwaardig" zijn. Die fouten komen overal voor en zijn vaak al gemaakt bij het persagentschap.
Hmmm, ik heb De Standaard Online ook al weten beweren dat Mongolië tot 1991 deel uitmaakte van de Sovjetunie. Dat je daar over leest zegt toch wel iets...
Als ze er nu ook nog eens in slagen om de buitenkant terug stellingvrij te krijgen...
Eerst hebben ze de gevels gerenoveerd, stellingen afgebroken en nu zetten ze het terug vol met stellingen om de ornamenten op het dak te gaan herstellen/terugplaatsen.
Ook binnen is nog wel wat werk qua afwerking (en dan heb ik het niet over de grote werken in de stationshal aan de rails voor het onderhoud van de overkapping...)
't Is inderdaad een knap station, maar de luidspreker-installatie laat regelmatig ook te wensen over.
Ik snap niet waar ze het halen.. Antwerpen..
Dat station is helemaal verklo*t door dat moderne, archilelijk scheef dak/trap hal bij het inrijden van Antwerpen-Centraal. Voor mij hadden ze alles in die stijl mogen renoveren en bijbouwen. Ik snap echt niet hoe je zon gebouw "schade" aan kan brengen door zo'n glazen blok, dat waarschijnlijk binnen een jaar al vol groene algen en schimmel hangt. Een dikke "0" aan dié architect!
Tja, da's ieder zijn goesting he. Ik ben er ook niet bepaald voor te vinden en zou het prachtig gevonden hebben moesten ze het helemaal in de oorspronkelijke stijl hebben hersteld en eventueel in die stijl bijgebouwd, maar zoals ik al zei, goesting is koop...
Hierbij geef ik Bartjedj groot gelijk.Ook ik vind Antwerpen Centraal een zéér mooi station en het is een station waarbij je in droge omstandigheden foto's kunt nemen.
Voorts vind ik het een knap staaltje techniek geweest om onder een oud station een tunnel te boren.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!! De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!! LEVE DE DESIRO!!