Benelux-stuurstand in nieuw kleurtje
Benelux-stuurstand in nieuw kleurtje
Ik zag hier net in Brussel(-Noord) een Benelux voorbijrijden met een witte neus... Nee, geen TRAXX, maar een vernieuwd (?) stuurstandrijtuig, geschilderd in de nieuwe rood/wit/paarse livrei. Ik heb wel niet meer gezien welke loc de duwer was, maar kunnen de TRAXX-en duwen?
Re: Benelux-stuurstand in nieuw kleurtje
Daarnet heb ik 'm ook gezien in Mechelen (8:40), geduwd door de 1191. Zag er wel gelikt uit vond ik. Maar ze kunnen niet met de Traxx samenwerken, dus zolang ze de reeks 11 ook geen ander jasje geven zal deze combinatie nooit 100% in hi speed kleuren rijden.
nou als ik eerlijk mag zijn, de 11 met roze dat zal op niks trekkenAlexNL schreef:NedTrain moet ook gewoon die 11.8 onder handen nemen
dus van de 11 houden jullie lekker je poten thuis !

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Leuk toch? 
Zag 'm laatst een keer rijden, leuk gedaan door Nedtrain en NS Hispeed

Zag 'm laatst een keer rijden, leuk gedaan door Nedtrain en NS Hispeed

bah, het front, dat trekt dus echt op niks, ik vind de liverei niet mis, maar het front is alleen wit en roze, das toch belachelijk lelijk !
greetz 2302
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
vind ik lelijk met het roze.
Het lijkt wel een trein voor een of ander gayparade
Het lijkt wel een trein voor een of ander gayparade
-
Ik vind de roze voorkant er teveel aan, net zoals bovenstaande reacties, ze hadden dat beter in het zwart gelaten, zelfs rood zou nog beter gestaan hebben dan dat roos, maarja zolang ze het maar niet in hun hoofd halen om de HLE11 zo te schilderen...