Begin januari, toen alles met vertraging aan het rijden was, reed de Benelux op tijd.
Volgens mij heeft diejen typ 11 gewoon last van de opwarming van de aarde. Verkopen aan Rusland
Een Traxx is volgens mij niet onbetrouwbaar (heeft trouwe staat van dienst in Europa), maar ligt het aan implementatie- en kinderziekten.
Oooooit zal de Traxx zijn dienst trouw bewijzen, zoals de 13 nu doet. De 41 daarentegen zullen altijd brandbakken blijven.
Bartjedj schreef:Een Traxx is volgens mij niet onbetrouwbaar (heeft trouwe staat van dienst in Europa), maar ligt het aan implementatie- en kinderziekten.
Oooooit zal de Traxx zijn dienst trouw bewijzen, zoals de 13 nu doet. De 41 daarentegen zullen altijd brandbakken blijven.
BDJ
buiten het punt van die branden, en het probleem dat de diesel soms op is voor het stel de tank plaats heeft bereikt, vallen deze stellen heel goed mee, het is veel verbeterd bij vroeger !
zoveel problemen zijn er niet meer met
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
De traxxen heb ik vooral weten haperen wanneer ze gekoppeld zijn in een Benelux-stel. Qua cargo heb ik er nog geen weten stilstaan in de zone B-12 Berchem.
Type 11 ook problemen in die Benelux-samenstelling. Zou het dan toch aan die Hollandse stuurrijtuigen liggen?
Het meest betrouwbare NMBS-materieel zijn in feite de HLE's 22/23/25 en klassieke stellekes met JH. Comfort bieden ze wel niet evht voor het personeel dat ze bediend maar ze vallen zelden uit. En als ze uit vallen dan is het meestal iets ernstig. Maar meestal geraak je met dit materieel wel waar je moet zijn.