op de eerste foto na vind ik alle foto's super mooi
de eerste foto vind ik minder omdat van de 2de locomotief alleen het neusje te zien is. Ik had zelf iets uitgezoomd gehad zodat het rechtergedeelte van de trein ook zichtbaar was, zoals je ook bij je andere foto's hebt gedaan
De MSC-sleep vind ik ook geslaagd.
Hoe laat heb je die genomen?
In de week rijdt er in de namiddag eentje maar hoe laat weet ik niet.
Rond 16:30 is er een containertrein van CMA-CGM op lijn 59, herkomst ken ik niet van buiten en zal dat morgen even nakijken.
De derde foto spreekt mij erg aan omdat ze een rustig en welomkaderd beeld geeft. Eén loc en niks om de aandacht af te leiden, erg mooi!
(off topic: hoe moet men de snelheidsindicaties lezen op de borden juist achter de loc?)
Niet mooi vind ik de eerste twee foto's (en gelijkaardige verderop) omdat men twee verschillende zichten heeft op eenzelfde trein, 'k vind dat wat rommelig. (sorry hoor!). Een enkele loc in die bocht dat heeft dan wel weer veel dynamiek.
Maar trek u mijn kritiek niet aan: zelf zou ik bij lange na niet zo'n schone foto's gemaakt krijgen!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Thieskes schreef:op de eerste foto na vind ik alle foto's super mooi
de eerste foto vind ik minder omdat van de 2de locomotief alleen het neusje te zien is. Ik had zelf iets uitgezoomd gehad zodat het rechtergedeelte van de trein ook zichtbaar was, zoals je ook bij je andere foto's hebt gedaan
Super mooie foto's
de trein kwam iets sneller dan dat ik kon uitzoomde
dekooiker schreef:De MSC-sleep vind ik ook geslaagd.
Hoe laat heb je die genomen?
In de week rijdt er in de namiddag eentje maar hoe laat weet ik niet.
Rond 16:30 is er een containertrein van CMA-CGM op lijn 59, herkomst ken ik niet van buiten en zal dat morgen even nakijken.
Goeie foto's! Valt me wel op dat je veel treinen erg "vroeg" pakt, met een enorme telezoom (dat loopt over de 300 mm heen als ik me niet vergis). Weer eens wat anders dan al die mensen die wachten tot de trein wat dichterbij is, en hem dan met een breedhoeklens schieten