Beroep buiten nmbs-groep + locatie
Beroep buiten nmbs-groep + locatie
en ik zal maar starten, ik werk bij dienst infrastructuurbeheer (in het kort de dienst openbare werken)/ groendienst in oostkamp
Re: Beroep buiten nmbs-groep + locatie
Student in een schakelprogramma (combinatie van bachelorjaren) op VUB in Elsene.
waar mag die school zoal gelegen zijn?Presario schreef:Student Elektromechanica aan Hogeschool Sint Lieven
Student industrieel ingenieur aan de Kaho Sint Lieven te Gent.
student graduaat elektromechanica KHBO in Oostende (op de zeedijk
)

In Gent, Aalst en Sint-Niklaas.Steven schreef:waar mag die school zoal gelegen zijn?Presario schreef:Student Elektromechanica aan Hogeschool Sint Lieven
Inderdaad, ik zit in Aalst.Dietrich schreef:In Gent, Aalst en Sint-Niklaas.Steven schreef:waar mag die school zoal gelegen zijn?Presario schreef:Student Elektromechanica aan Hogeschool Sint Lieven
Hoi,
Ik ben arbeider in een Beschermde Werkplaats in Kessel Lo (Leuven).
Lukas
Ik ben arbeider in een Beschermde Werkplaats in Kessel Lo (Leuven).
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Ha, daar heb ik mijn eerste 3 semesters ook gedaan, een jaar geleden moesten we dan verhuizen aangezien de verdere opleiding dan enkel nog in Gent gegeven wordt. Is wel een toffe campus, eigenlijk midden in het groen.Presario schreef:In Gent, Aalst en Sint-Niklaas.Dietrich schreef:waar mag die school zoal gelegen zijn?Presario schreef:Student Elektromechanica aan Hogeschool Sint Lieven
Inderdaad, ik zit in Aalst.
Ik zat daar een kilometer van in campus Aalst van Hogent. Spijtige aan Sint-Lieven is dat het een stuk verder van het centrum ligt.