Ongeval L 50A
Ongeval L 50A
Volgens Railtime.be is er nog niet zo lang geleden een ongeluk gebeurd tussen Beernem en Aalter waarbij een wegvoertuig en zowel een goederentrein als een reizigerstrein betrokken zouden zijn. Weet iemand meer details?
Re: Ongeval L 50A
Hola, vlam als TB maar eens in het donker op iets dat je niet ziet!
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Dat doet heel vies vooral als je het pas op de allerlaatste moment gezien hebt. Ik heb ooit zo eens een everzwijn aangereden tussen Bertrix en Dinant had niet gezien wat ik geraakt had maar wel gehoord. Ben dan gestopt en gaan zoeken in de pikdonkere bossen van de Ardennen. Je verschiet je serieus en bent toch wat onwennig de rest van de dienst.
-
toch beter een everzwijn dan een mens, ik zou toch niet meer buiten gaan kijken als je iets hebt aangereden en niet weet wat, want dat kan evengoed een mens in 1001 stukken zijnStevie Wonder schreef:Dat doet heel vies vooral als je het pas op de allerlaatste moment gezien hebt. Ik heb ooit zo eens een everzwijn aangereden tussen Bertrix en Dinant had niet gezien wat ik geraakt had maar wel gehoord. Ben dan gestopt en gaan zoeken in de pikdonkere bossen van de Ardennen. Je verschiet je serieus en bent toch wat onwennig de rest van de dienst.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Je zal je even (gratis) moeten inschrijven op het dat forum.OMC schreef:Die link werkt niet, kan dat?