benelux!
Re: benelux!
Ik vind het mooi nu krijg (bijna) een trein in de zelde kleur en dat oogt mooi. Wat die nieuwe stellen betreft dat trekt inderdaad nergens op, ik vind ze aartslelijk.
Ben het met je eens.Dieselfreak schreef:Ik vind die roze-witte livrei maar niets. Roze is toch geen kleur voor een vervoermiddel.
-
Er zit overigens naar verhouding op dit stuurrijtuig maar erg weinig roze - minder dan op sommige andere rijtuigen van zo'n Beneluxstam in Prio kleuren.
En voor de Beneluxtrein, want de soap rondom de HSL-Zuid is inmiddels wel genoeg uitgekauwd... 

Vandaag voor het eerst sinds lang (toch tijdens de week) nog eens een Benelux zien vervangen worden door een vierledig moterstel (801). Het mocht echter niet baten, er werden nog steeds Beneluxen afgeschaft...
Welke trein was dat precies?Terminus schreef:Vandaag voor het eerst sinds lang (toch tijdens de week) nog eens een Benelux zien vervangen worden door een vierledig moterstel (801). Het mocht echter niet baten, er werden nog steeds Beneluxen afgeschaft...
Ik heb vandaa trouwens minstens 5 opgeheven Beneluxen geteld.
Groetjes,
Rian
Mijn broer mocht gisterenavond ook met 2 klassiekskes i.p.v. benelux mee, het was flink proppen zei hij...
Reed zeker met AM 801: de Ic-trein met vertrek uit Brussel-Zuid om 8u16.rvdborgt schreef:Welke trein was dat precies?Terminus schreef:Vandaag voor het eerst sinds lang (toch tijdens de week) nog eens een Benelux zien vervangen worden door een vierledig moterstel (801). Het mocht echter niet baten, er werden nog steeds Beneluxen afgeschaft...
Ik heb vandaa trouwens minstens 5 opgeheven Beneluxen geteld.
Groetjes,
Rian
Eveneens verzekerd met type 800: Ic-trein met vertrek te Brussel-Zuid om 18u18.
Daarnaast ook vele afschaffingen.
Vandaag heb ik hem zelf nodig (vertrek 17u18 in Brussel), ik ben benieuwd...

Vanavond is de Benelux weer verhinderd door sluiting van L12 door een incident. Ook de Thalys zal waarschijnlijk in Antwerpen vast komen te staan, afhankelijk van wanneer de problemen opgelost zijn.
Wordt er dan voor busvervoer gezorgd door Thalys? Zo'n bedrijf moet z'n klanten toch iets beter behandelen dan de gemiddelde spoorwegmaatschappij...
BDJ
Wordt er dan voor busvervoer gezorgd door Thalys? Zo'n bedrijf moet z'n klanten toch iets beter behandelen dan de gemiddelde spoorwegmaatschappij...
BDJ
Er staat een boodschap in de lichtkrant, en de IC uit Essen (V Mechelen 22.08) is momenteel afgeschaft.
Benelux staat idd niets bij, maar als de lijn dicht is kan hij er niet langs...
BDJ
Benelux staat idd niets bij, maar als de lijn dicht is kan hij er niet langs...
BDJ
Een 'fout' in Railtime: de Benelux zit momenteel ergens tussen Rotterdam en Dordrecht. De kans dat hij ooit in België geraakt is klein, en blijkbaar staat hij al stil want de vertraging verhoogt elke minuut met, jawel, 1 minuut. Lijkt me beter van dan ineens af te schaffen...
BDJ
BDJ
En de skitrein is die uit Essen vertrokken ??Bartjedj schreef:Vanavond is de Benelux weer verhinderd door sluiting van L12 door een incident. Ook de Thalys zal waarschijnlijk in Antwerpen vast komen te staan, afhankelijk van wanneer de problemen opgelost zijn.
BDJ
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide