Verder ga ik akkoord met de meerderheid. En van onbeschofte mensen op straat/OV kan ik voluit meespreken, maar ik ga over tot de negeer-taktiek, dat kost mij de minste energie(verspilling).
Hm. Die zullen dan zeker goede connecties gehad hebben, om toch door te dringen tot www.deredactie.be ...Molenbruch Y. schreef: Toen ik er vanochtend om 9 uur passeerde, stonden er hoop en al tien
Of ze reden naar koudere gebieden.....Dietrich schreef:Het moest maar ne keer oorlog zijn, dan waren er bijna geen treinen!![]()
die warmen tegenwoordig ook al op, ge weet wel broeikaseffect, misschien hebben die mensen hun verstand er al last van?Jeroen schreef:Of ze reden naar koudere gebieden.....Dietrich schreef:Het moest maar ne keer oorlog zijn, dan waren er bijna geen treinen!![]()
En dat is dan nog maar ongeveer een derde van de werkelijke kostprijs...Trammist schreef:Heb ik ook al gedaan. Ik heb ze eens getoond dat een retourtje in normaal tarief van Turnhout naar Saint-Ghislain €38,80 kost en voor hen €5