Lijn 24 Aken-west Montzen
-
Re: Lijn 24 Aken-west Montzen
Leuke foto's, werd deze 1802 naar hier gebracht voor testen misschien?
is de eerste die geleverd is he, hier ondergaat hij nog lokale testen om daarna ingezet te worden, ik weet niet op welke datum 1801 voorzien is.
Die rijdt momenteel nog proef ritten in Wildenrath Duitsland.Steven schreef:is de eerste die geleverd is he, hier ondergaat hij nog lokale testen om daarna ingezet te worden, ik weet niet op welke datum 1801 voorzien is.
Bijna juist. De 1801 is in Velim, de 1802 is in Schaarbeek en de 1860 is in Wegberg-Wildenrath.Stevie Wonder schreef:Die rijdt momenteel nog proef ritten in Wildenrath Duitsland.
de 1803 zou volgens de planning dan toch ook bijna klaar moeten zijn, waar zit die ergens? 

14/03 zou de volgende lok afkomen vermoedelijk de 1803. De uurregeling is nog niet bekend. Deze zou overgebracht worden Bertrix vermoedelijk voor de proefritten onder 25 kKV
Heeft er gisteren nog iemand van jullie op de L24 foto's staan trekken?
Ik ben er voor het eerst in 3 maand overdag gepasseerd en ben zo ook eens op de gevoelige plaat vastgelegd geloof ik
Ik ben er voor het eerst in 3 maand overdag gepasseerd en ben zo ook eens op de gevoelige plaat vastgelegd geloof ik

Een vraag aan jos (of een ander die het antwoord weet)
Waar heb je dit filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=9i3aVPTJNtM
Zelf zou ik zeggen de gemmenicherweg (vooraan in duitsland)
Kun je vanaf deze plek ook een beetje leuk trein uit aken fotograferen/filmen?
edit:
(mogelijk is dit een filmpje van een trein uit aken vanaf ongeveer dezelfde plek: klik)
edit:
(mogelijk is dit een filmpje van een trein uit aken vanaf ongeveer dezelfde plek: klik)
Thieskes schreef:Een vraag aan jos (of een ander die het antwoord weet)
edit:
Hoi nee dus niet op de Gemmenicherweg..
Inderdaad zijn de 2 filmpjes op dezelfde spotplaats gemaakt.
namelijk op de Geussenweg in aken- vaalserquartier (Reinartskehl)
Als je de geussenweg af rijd tot over het bruggetje ga je links in het weiland..
groeten Jos

is het dan niet makkelijker/sneller om een klein stukje verder naar aken onder het spoor door te gaan en dan terug te lopen richting de plek waar U zegt?
(op google maps is er een tunnel(tje) te zien)
(op google maps is er een tunnel(tje) te zien)
Nee, de manier van Jos is de snelste. Ik heb er ook een aantal keren staan spotten. Je hebt daar te maken met hoogte verschil. Het tunneltje dat je bedoeld (op het terrein van de manege) ligt een stuk lager dan spoorniveau waar de spottersplek zich bevind (bij de boom).
Groeten Alex
Groeten Alex
Waarom rijdt dat onding niet zelf?Steven schreef:is de eerste die geleverd is he, hier ondergaat hij nog lokale testen om daarna ingezet te worden, ik weet niet op welke datum 1801 voorzien is.
Deze prachtige locs mogen niet rijden tot ze goedgekeurd zijn, en die goedkeuring gebeurt in belgiëmelle schreef:Waarom rijdt dat onding niet zelf?