E9249 bekogeld

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno

Re: E9249 bekogeld

Bericht door treinbruno »

was deze trein met traxx of een 11
Afbeelding
Stijn82

Bericht door Stijn82 »

Geduwd door een 11 (weet niet welke nummer juist). 't Is dus de voorruit van de NS stuurstand die kapot is.
melle

Bericht door melle »

jan_olieslagers schreef:
tomdg schreef:toch erg mee al die zotten die hier overal rond lopen :evil: straks moeten ze nog stalen netten voor de ruiten plaatsen. Het zal wel weer duren tot er doden vallen eer ze ernstige maatregelen nemen :roll:
Nekvin schreef:heel zwaar straffen.
bestaat dat in belgië?
Het spijt me oprecht u te moeten bijtreden. In alle ernst bepleit ik nogmaals het invoeren van de shariah, of gelijk welke andere zeer strenge wet, toch zeker in zaken zoals slagen en verwondingen waaronder dit verhaal toch moet ressorteren. Weet iemand welke straf de shariah zou opleggen aan deze schoelie(s)? Strenger dan de Belgische, toch wel zeker?
Hand afhakken

In België doen ze zoiets niet, hier zij ze te tam. IK hoop dat het ooit eens zover zal uitdraaien dat iedereen dat kotsbeu is en dat me ECHT gaat bestraffen.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Daar begint de discussie weer... we leven in de 21ste eeuw in een beschaafd werelddeel, dus hier worden geen handen afgehakt.
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

Volgens mij worden er in beschaafde werelddelen ook geen stenen gesmeten - niet naar mensen maar ook niet naar treinen.
Dus ben ik niet zo zeker of wij wel in een zodanig beschaafd werelddeel wonen. Dààr gaat de discussie over!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
KB

Bericht door KB »

jan_olieslagers schreef:Volgens mij worden er in beschaafde werelddelen ook geen stenen gesmeten - niet naar mensen maar ook niet naar treinen.
Dus ben ik niet zo zeker of wij wel in een zodanig beschaafd werelddeel wonen. Dààr gaat de discussie over!
In een beschaafd land wonen helaas ook mensen die (soms) minder beschaafd zijn, om daarom middeleeuwse, barbaarse wetten in te voeren gaat toch wel veel te ver. Wetgevingen als de sharia hebben meer weg van wraak dan van gerechtigheid en dat kan toch niet de bedoeling zijn, want dan gedraagt de overheid zich hetzelfde als de misdadiger. Bovendien zijn straffen als het afhakken van handen of nog erger de doodstraf niet meer recht te zetten als blijkt dat men zich vergist heeft. (En ja, ik weet dat het argument daarop dan is dat je die straffen alleen moet uitvoeren als er 100% zekerheid bestaat over de daders, maar wanneer ben je zeker?)
Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat stenen gooien naar treinen absoluut niet kan en uiteraard moeten de daders opgespoord worden en vervolgens een passende straf krijgen.
L'union fait la force.
Steve

Bericht door Steve »

melle schreef:
RIDCO schreef:Opnieuw in Schaarbeek !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat voor volk loopt/woont daar dan ook. IK verschiet er niets van.
Ik durf er m'n kop op verwedden dat het volk dat dit gedaan heeft, niet eens uit Schaarbeek komt.

Een Schaarbekenaar.
snubber

Bericht door snubber »

[quote="Nekvin

inderdaad, en die tb heeft de loc rondgezet en is dan vertrokken. De trein is naar roosendaal vertrokken met een andere bestuurder[/quote]

Nekvin zegt het juist.. Ik heb 1191 rondgezet, gekoppeld met hvr (dat als hv diende te worden geplaatst) en werd daarna afgelost door een collega van Fn die ermee (met 50% tractie btw) naar Roosendaal is vertrokken... De gewijzigde plannen vernam ik pas bij aankomst te fvv :-)
Beide voorruiten van hvr 107 waren gescheurd maar niet ingeslagen. Moet serieus schrikken geweest zijn voor onze Hollandse collega..
Plaats reactie