jammer dat er zo weinig was vandaag

dat waren duitse rijtuigen voor zover ik kon zien. De 2de keer dat ze paseerde had ik een struik mee getrokken dus kon je er niks van zien.treinbruno schreef:wat zijn die rijtuigen op foto 5 en 6
ik had al z'n vermoeden.Tommyken schreef:Dat zijn begeleide militaire treinen...
Ik zie nu pas deze topic en kan zeggen dat slechts één van de 2 rijtuigen Duits is: het laatste grijze rijtuig is Duits, het is een WLBvmsk 177.1, omgebouwd in 2003 uit een Bomz-rijtuig. Het andere rijtuig is Bulgaars (!), gezien de kleuren en de maatschappij die eropstaat (BDZ)..Robin schreef:dat waren duitse rijtuigen voor zover ik kon zien. De 2de keer dat ze paseerde had ik een struik mee getrokken dus kon je er niks van zien.treinbruno schreef:wat zijn die rijtuigen op foto 5 en 6
Het laatste rijtuig staat al een paar dagen op schijnpoortmsts.be schreef:Ik zie nu pas deze topic en kan zeggen dat slechts één van de 2 rijtuigen Duits is: het laatste grijze rijtuig is Duits, het is een WLBvmsk 177.1, omgebouwd in 2003 uit een Bomz-rijtuig. Het andere rijtuig is Bulgaars (!), gezien de kleuren en de maatschappij die eropstaat (BDZ)..Robin schreef:dat waren duitse rijtuigen voor zover ik kon zien. De 2de keer dat ze paseerde had ik een struik mee getrokken dus kon je er niks van zien.treinbruno schreef:wat zijn die rijtuigen op foto 5 en 6