Railtime in panne
Railtime in panne
Zie wat ik vandaag krijg op railtime:
9:00 - dinsdag 3 maart 2009
De opvolging van de treinen in real time is tijdelijk onderbroken. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Meer inlichtingen kan u verkrijgen in uw treinstation of op het nummer 02/528.28.28.
Probeer het hier later opnieuw.
9:00 - dinsdag 3 maart 2009
De opvolging van de treinen in real time is tijdelijk onderbroken. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Meer inlichtingen kan u verkrijgen in uw treinstation of op het nummer 02/528.28.28.
Probeer het hier later opnieuw.
Re: Railtime in panne
RT ligt in panne. Bij het openen van de site krijg je een foutmelding. Je kan dan wel naar het opvraagscherm gaan, maar als je dan gegevens opvraagt krijg je opnieuw dezelfde foutmelding.
BDJ
BDJ
Deze avond stond er in Brussel-Noord een promotiestand voor Railtime.
Er werden flyers uitgedeeld en het was mogelijk om railtime live uit te proberen aan een aantal laptops die beschikbaar waren.
Was wel een gelukkig moment om dat allemaal eens te demonstreren, want o.m. door een bovenleidingsprobleem in Groenendaal begonnen de vertragingen en spoorwijzigingen zich lelijk op te stapelen.
Er werden flyers uitgedeeld en het was mogelijk om railtime live uit te proberen aan een aantal laptops die beschikbaar waren.
Was wel een gelukkig moment om dat allemaal eens te demonstreren, want o.m. door een bovenleidingsprobleem in Groenendaal begonnen de vertragingen en spoorwijzigingen zich lelijk op te stapelen.
-
vorige week stond hij ook in brussel zuid
heb er direct 2 fouten uitgehaald:
trein 2678 stond er anders in als op www.nmbs.be
er was een verschil tussen de vertragingen op railtime, en de vertragingen op de treinaanwijzers
die infrabel man vond het ook al raar, en zij dat de gegevens normaal uit dezelfde bron komen, dat van trein 2678 heeft hij opgeschreven, maar het is nog altijd niet veranderd
heb 2 railtime infrabel bic's gekregen

heb er direct 2 fouten uitgehaald:
trein 2678 stond er anders in als op www.nmbs.be
er was een verschil tussen de vertragingen op railtime, en de vertragingen op de treinaanwijzers

die infrabel man vond het ook al raar, en zij dat de gegevens normaal uit dezelfde bron komen, dat van trein 2678 heeft hij opgeschreven, maar het is nog altijd niet veranderd

heb 2 railtime infrabel bic's gekregen

vandaag stonden ze in Gent St Pieters je kon er onderandere op aantal laptops en via grote TV schermen uitproberen je kon ook een vragenlijst invullen, foldertje meenemen en stylo's (maar meestal zijn infrabelstylo's rap leeg :p:p)
offtopic: toen ik mij op het vakantiesalon in de Antwerp Expo liet inschrijven op de nieuwsbrief van NMBS internationaal kreeg ik daar prompt een zakje met badzout en verzorgingsspullementen bij 

-
als ik mij inschreef op de nieuwsbrief kreeg ik een treinkaartenhouder
ben hem jammer genoeg kwijt, samen met 2 campuskaarten

ben hem jammer genoeg kwijt, samen met 2 campuskaarten

Ik schrijf nog altijd met de mijne na meer dan anderhalf jaar.260689 schreef:(maar meestal zijn infrabelstylo's rap leeg :p:p)

Idem dito hier!Dietrich schreef:Ik schrijf nog altijd met de mijne na meer dan anderhalf jaar.260689 schreef:(maar meestal zijn infrabelstylo's rap leeg :p:p)

-
mijn oranje infrabel stylo ging ook lang mee
alleen mijn blauwe NMBS style was snel leeg

alleen mijn blauwe NMBS style was snel leeg

Een foutje in RT:
Ik zoek om 20:40 in Mechelen de treinen op: de IR-trein komende uit Gent ri. Leuven vertrekt normaal om 20:43, na een kering in het station.
Echter: hij staat al grijs, alsof hij al vertrokken is. Ofwel is er een hiaat gemaakt in het station, ofwel in RT
BDJ
Ik zoek om 20:40 in Mechelen de treinen op: de IR-trein komende uit Gent ri. Leuven vertrekt normaal om 20:43, na een kering in het station.
Echter: hij staat al grijs, alsof hij al vertrokken is. Ofwel is er een hiaat gemaakt in het station, ofwel in RT

BDJ