hopelijk komen er geen duitse tafrelen
daar heeft al het regionaal verkeer hetzelfde interieur
van mij mogen ze die 800's ook wel oplappen hoor, zit er elke dag een halfuur in, en dat is niet leuk in die dingen, zeker niet als het druk is de eerste klasse mogen ze zo laten als hij is
rvdborgt schreef:
Is er ook al een geplande einddatum van de moderniseringen? Hopelijk is dat nog voordat ze afgeschreven zijn...
De laatste 800 die gemoderniseerd wordt is voorzien voor eind 2015.
In 2009 gaan er amper 2 vierledige worden gemoderniseerd.
Vanaf 2010 7 stuks per jaar.
Dit is van een bron van een hooggeplaats iemand, van de directie "Techniek & Productie".
rvdborgt schreef:
Is er ook al een geplande einddatum van de moderniseringen? Hopelijk is dat nog voordat ze afgeschreven zijn...
De laatste 800 die gemoderniseerd wordt is voorzien voor eind 2015.
In 2009 gaan er amper 2 vierledige worden gemoderniseerd.
Vanaf 2010 7 stuks per jaar.
Dit is van een bron van een hooggeplaats iemand, van de directie "Techniek & Productie".
De vierledige worden die ook langs buitenkant gemodereniseerd?
Na dertig jaar kunnen deze stellen inderdaad een midlife-refit gebruiken, net zoals de "klassiekjes" (waar trouwens de oudste reeksen voor mij helemaal niet afgedankt moeten worden - met name in eerste klas zijn die veel beter dan wat heden ten dage op sommige materiaal voor eerste klas doorgaat).
Wat de kleur betreft, het is nu alles in het grijs natuurlijk, wie herinnert er zich overigens nog de oranje-grijze 800s, een echte seventies-kleurstelling? Mijn mening hierover is vrij simpel: voor mij mogen alle rijtuigen terug in het echte onvervalste NMBS groen!
De kleur van de trein heeft weinig belang, zolang hij maar op tijd rijdt.
inderdaad zoals de kleurenstelling nu is zou het geel rond de kopramen moeten zitten. Al kan je zeggen dat ze dit bij de klassiekjes niet gedaan hebben dus hoeft het bij de ms 800 ook niet.