Vormingsstations
Re: Vormingsstations
Ik denk in de buurt van de oudenburgsesteenweg of ter hoogte van de oude Wagon Lits werkplaats van Oostende. Als je dit te voet doet is dit wel een heel eind je stappen.
Re: Vormingsstations
Ik heb het traject al eens te voet gedaan vanuit Oostende reizigers.
Oostende vorming is gelegen juist voorbij een werkplaats NMBS en naast het chemisch bedijf Proviron.
Je mag rekenen op 25 minuten. Je verlaat het station (kant station autobussen) en gaat via de openbare weg (langsheen de sporen), licht hellende weg, tot aan een brug, dan naar links, voorbij enkele dokken, dan
naar rechts tot op een kruispunt, kruispunt oversteken, langsheen een containerterminal (aan je linker zijde) en je komt in de werkplaats van de NMBS. Even verder is Oostende vorming.
Oostende vorming is gelegen juist voorbij een werkplaats NMBS en naast het chemisch bedijf Proviron.
Je mag rekenen op 25 minuten. Je verlaat het station (kant station autobussen) en gaat via de openbare weg (langsheen de sporen), licht hellende weg, tot aan een brug, dan naar links, voorbij enkele dokken, dan
naar rechts tot op een kruispunt, kruispunt oversteken, langsheen een containerterminal (aan je linker zijde) en je komt in de werkplaats van de NMBS. Even verder is Oostende vorming.
Re: Vormingsstations
In Antwerpen liggen twee heuvels.Bartjedj schreef:In Gent Zeehaven ligt nog een heuvel, in Antwerpen Noord ook.
Verder geen idee.
BDJ
Re: Vormingsstations
Die lijn 202A takt af aan het chemische bedrijf 'Proveron'. Deze lijn gaat dan over het kanaal Brugge-Oostende en daar is het in aanbouw zijnde bedrijventerrein van Plassendale gelegen. Sinds de ingebruikname van de lijn heeft er nog maar 1 HLD 77 overgereden om testen uit te voeren op de brug over het kanaal. 

Re: Vormingsstations
Als ge bundel Q te Antwerpen-Schijnpoort bedoelt, is dat meer een "parkeerbundel" geworden.Jeroen schreef:En de bundel Q?fitnessboy schreef:leuven vorming zijn 2 bundels in leuven
ge hebt de vorming p deze ligt richting luik en ge hebt de bundel M richting aarschot
Normaal wordt er daar van tractiewijze gewisseld en wat treinen uitgerangeerd naar bundel T. Fret is daar dan weer zeer actief om nieuwe treinen te vormen.
Verder worden er hier treinen binnengetrokken als er problemen zijn op de verdere lijnen.
Tegenwoordig staat bundel Q bijna altijd volzet, en dit is vooral te wijten aan de rangeeractiviteiten van Fret.