Heb je soms een fotootje van de plek in kwestie? En een straatnaam, Hansbeke en Drongen tellen immers meer dan 1 straat.trainfreak schreef:Drongen 'moestuin', Hansbeke13'erke schreef:Kent er iemand een goed spotplekje op L50a tussen Gent Sint Pieters en Brugge, eentje dat per trein vlot te bereiken is?
VSOE in België!
Re: VSOE in België!
Hallo,
Misschien eens zoeken op google-earth of google maps?
Groeten,
Joris De Mol
Misschien eens zoeken op google-earth of google maps?
Groeten,
Joris De Mol
Volgens Railtime is trein 18640 afgeschaft in Brussel-zuid (spoor 6).
Zou dit kloppen of is het gewoon om te vermijden dat er volk opstapt?
Ik zie die info niet op railtime staan hoor zoals jij hier schrijft. Hoe kan hij in Brussel Zuid afgeschaft zijn als hij in Aachen nog moet komen.dcr schreef:Volgens Railtime is trein 18640 afgeschaft in Brussel-zuid (spoor 6).
heb het gezien, maar als je details opvraagt van de trein dan staat er niets meer bij, dus dubbele info die elkaar tegenspreekt.dcr schreef:Als je kijkt station BRUSSEL-ZUID , periode 12:00-13:00
12h35 afgeschaft BRUGGE
Zonet (12.56u) in de verte zien passeren over de nieuwe vaartbrug in Leuven. Toch een geweldig zicht, zelfs door een verrekijker... 

Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
Om 12u14 zien voorbijrijden, vanuit mijn bureau, tussen station Brussel-Noord en de noord-zuid-tunnel.
Ook enkele foto's genomen, maar helaas geen overzichtsbeeld wegens te dichtbij.
Ook enkele foto's genomen, maar helaas geen overzichtsbeeld wegens te dichtbij.
In Brussel-zuid (12h28) ben ik even van dichtbij gaan kijken, verschillende fotografen gezien 
Zeer mooie trein !

Zeer mooie trein !
Hij vertrekt binnen een paar minuutjes terug in Oostende, ik ga sewes in Leuven toch even een kijkje nemen denk ik, is toch wel een unike gebeurtenis.
Hier even mijn bijdrage.
Deze morgen om 11.28, zonder zon en het was ook niks te warm met da fris windje
.
Break 302 Jos
Deze morgen om 11.28, zonder zon en het was ook niks te warm met da fris windje