Gent-sint-pieters vanmorgen
Gent-sint-pieters vanmorgen
Hoi
Deze morgen wilde ik de IC trein naar brugge-oostende nemen om 10u39, maar er moet iets serieus gebeurd zijn met een persoon op de trein, er stond beneden een ambulance, en eerst was er tien minuutjes vertraging, dan plots moest iedereen overstappen op de andere trein, weet er iemand wat er met die persoon aan de hand was en hoe die er vanaf is gekomen? Dan de trein genomen naar brugge-knokke-blankenberge van 11u03, deze moest een omleiding doen rond lichtervelde omdat er een persoonsongeval te Bellem was gebeurd, weet ook iemand hier meer over?
Deze morgen wilde ik de IC trein naar brugge-oostende nemen om 10u39, maar er moet iets serieus gebeurd zijn met een persoon op de trein, er stond beneden een ambulance, en eerst was er tien minuutjes vertraging, dan plots moest iedereen overstappen op de andere trein, weet er iemand wat er met die persoon aan de hand was en hoe die er vanaf is gekomen? Dan de trein genomen naar brugge-knokke-blankenberge van 11u03, deze moest een omleiding doen rond lichtervelde omdat er een persoonsongeval te Bellem was gebeurd, weet ook iemand hier meer over?
Re: Gent-sint-pieters vanmorgen
Heb omstreeks die tijd de hersporingstrein zien uitrijden maar dat kan toeval zijn.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Volgens ik heb gehoord is de bestuurder onwel geworden en is de ambulance deze komen halen vandaar dat de trein niet kon verder rijden
mvg wimpie
mvg wimpie
als je info zet moet je zorgen dat die correct is ...Wimpie schreef:Volgens ik heb gehoord is de bestuurder onwel geworden en is de ambulance deze komen halen vandaar dat de trein niet kon verder rijden
mvg wimpie
wij hebben net een telefoontje gekregen dat mijn nonkel een hartaanval heeft gehad in de trein richting knokke/blankenberge. en later is overleden in het ziekenhuis (ze waren onderweg naar hun appartementje aan zee ...

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE 2302,
Ik wens je veel sterkte toe.
Lukas
Ik wens je veel sterkte toe.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
-
- Contacteer:
dankjewel iedereen voor de steun !
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
-