
wat kost trouwens een ritje met de orient express


Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
De 2704 alleen was nogal riskant he13'erke schreef:Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
men kon toch beter in treinschakeling rijden danwva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Daarnet in Leuven toch nog2012 schreef:Is em mee de 2 lok's teruggekeerd ook ?
Dank je!treinbruno schreef:wow, die foto van bert is mooi![]()
wat kost trouwens een ritje met de orient express![]()
Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.13'erke schreef:Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Men mag maar 130km/u rijden mee 2 lok's in dienst zo dicht bij elkaarBert schreef:Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.13'erke schreef:Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Die trein weegt ongeveer 900 ton om dat in een redelijke tijd op een snelheid van 140 km/u te krijgen mag je al behoorlijk sleuren.
Vandaar dat de ICa er in de buurt van Gent tegen begon te plakken... Ik vroeg me al af waarom het plotseling aan zo ene slakkengang vooruit ging...2012 schreef:Men mag maar 130km/u rijden mee 2 lok's in dienst zo dicht bij elkaarBert schreef:Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.13'erke schreef: Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
Die trein weegt ongeveer 900 ton om dat in een redelijke tijd op een snelheid van 140 km/u te krijgen mag je al behoorlijk sleuren.