Zeer mooi
De beelden zijn van div spotplaatsen uit Frimmersdorf
Zie beelden Groeten Jos

Filmpjes volgen op you tube

http://www.youtube.com/watch?v=m-CNmmleLy4
Zijn ze ook,Fles schreef:Mogen die locs op de vrije baan komen dan?? Ik heb ze nog nooit gezien, en ze lijken me ook veel te groot voor het PVR
Fles schreef:Mogen die locs op de vrije baan komen dan?? Ik heb ze nog nooit gezien, en ze lijken me ook veel te groot voor het PVR
En Jos ben je ook bij het uitzichtsplatform geweest waar je in de grote put kan kijken ?jossparla schreef:Fles schreef:Mogen die locs op de vrije baan komen dan?? Ik heb ze nog nooit gezien, en ze lijken me ook veel te groot voor het PVR
Neen Dus niet ze hebben eigen sporen waar ze dus ook km'ers ver achteruit rijden
tot aan de volgende energiecentrales
in een cirkel van +/-30 km..
dentheo schreef:En Jos ben je ook bij het uitzichtsplatform geweest waar je in de grote put kan kijken ?jossparla schreef:Fles schreef:Mogen die locs op de vrije baan komen dan?? Ik heb ze nog nooit gezien, en ze lijken me ook veel te groot voor het PVR
Neen Dus niet ze hebben eigen sporen waar ze dus ook km'ers ver achteruit rijden
tot aan de volgende energiecentrales
in een cirkel van +/-30 km..
De Regionalbahn Köln - Grevenbroich - Mönchengladbach/Düsseldorf stopt wel bij de halte Frimmersdorf. Maar het zou heel goed kunnen dat het daarvandaan nog een onmeunig eind lopen/plooifietsen is naar die Plant (al heb ik hem wel in de verte zien liggen toen)TrainzDr3ver schreef:Wow wat een loc's![]()
Echt mooie foto's![]()
Hoeveel zijn er daar in het totaal van en waar ligt die lijn precies? Frimmersdorf klinkt niet echt bekend
http://www.rangierdiesel.de/index.php?n ... 059&lang=1Presario schreef:Dit zijn wel zeer bijzondere loc's. Iemand een idee hoeveel er zo rond rijden? En in welke landen?
PS: er zijn er 10Für die Rheinbraun AG lieferte Adtranz in den Jahren 1999 / 2000 insgesamt zehn Maschinen des Typs EL 2000. Mit 2800 kW und 140 Tonnen Gewicht erreichen die Lokomotiven eine Höchstgeschwindigkeit von 60 km/h.
Dit bruinkoolgebied is iets bekender onder de naam Garzweiler...TrainzDr3ver schreef: Hoeveel zijn er daar in het totaal van en waar ligt die lijn precies? Frimmersdorf klinkt niet echt bekend