TSP: Bezoek aan de havens van Oostende en Zeebrugge 28/03/09
-
Re: TSP: Bezoek aan de havens van Oostende en Zeebrugge 28/03/09
Ik zal er ook zijn en voor mij is het eveneens de eerste reis.
- trainfreak
Eten en zeker voldoende drinken.Stijn014 schreef:Vandaag in de bus ook mijn ticketje gevonden. Aangezien dit mijn eerste tsp-reis is: waar moet ik zeker aan denken om mee te nemen?
Soms doe je ook best een lange broek aan, maar dit zal nu niet zo nodig zijn denk ik
Zeker je fototoestel/camera met voldoende opgeladen batterijen niet vergeten, en SD-kaartjes/bandjes...
Wat nu wel jammer is dat je zelf je plaats niet meer kan kiezen. Op je ticket staat waar je moet zitten

ik dnek niet dat het kortebroekenweer wordttrainfreak schreef:Stijn014 schreef: Soms doe je ook best een lange broek aan, maar dit zal nu niet zo nodig zijn denk ik

Trainfreak had het volgens mij over de soms overweldigende hoeveelheid begroeiïng, en het feit dat er in havens meestal niet veel is
BDJ

BDJ
- trainfreak
InderdaadBartjedj schreef:Trainfreak had het volgens mij over de soms overweldigende hoeveelheid begroeiïng, en het feit dat er in havens meestal niet veel is![]()
BDJ
pff in Brussel geraak ik met de eerste trein pas 10 minuten voor het verterekuur. beetje riskant toch. Misschien beter naar Gent dan en daar opstappen.
-
geduld geduld 
Het was in iedere geval droog en is voor mij enorm goed meegevallen voor mijn eerste tspreis. Wel laat thuis en stikkapot

Het was in iedere geval droog en is voor mij enorm goed meegevallen voor mijn eerste tspreis. Wel laat thuis en stikkapot

Mijn fotookes (waar nog veel aan te verbeteren valt heb ik gisteren bijgeleerd)
volledige album vind je op: http://www.facebook.com/album.php?aid=8 ... adfc18a47b

Ik heb er 4 verschillende ofzo gezien. Heb je ons gezien?Tim schreef:Ik moet werken die dag, ik rij o.a. tussen Zeebrugge en Oostende.
Indien jullie dus een Class 66 van Crossrail zien mag je ervan uit gaan dat ik het ben
- trainfreak
Hij heeft ons zeker gezien.Stijn014 schreef:Ik heb er 4 verschillende ofzo gezien. Heb je ons gezien?Tim schreef:Ik moet werken die dag, ik rij o.a. tussen Zeebrugge en Oostende.
Indien jullie dus een Class 66 van Crossrail zien mag je ervan uit gaan dat ik het ben
Ik heb nog met Tim afgesproken daar bij die duikboot

Jep, aan de duikboot, in Zeebrugge aan de terminal en in BruggeStijn014 schreef:Ik heb er 4 verschillende ofzo gezien. Heb je ons gezien?Tim schreef:Ik moet werken die dag, ik rij o.a. tussen Zeebrugge en Oostende.

In Brugge was je toen je trein aant klaarmaken ofzo (in de avond)Tim schreef:Jep, aan de duikboot, in Zeebrugge aan de terminal en in BruggeStijn014 schreef:Ik heb er 4 verschillende ofzo gezien. Heb je ons gezien?Tim schreef:Ik moet werken die dag, ik rij o.a. tussen Zeebrugge en Oostende.