Extreme trillingen in MW4196

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno

Re: Extreme trillingen in MW4196

Bericht door treinbruno »

Hogersluys schreef:Voor wij het interesseert, op Flickr.com zijn een heleboel foto' te vinden van het interieur van een luxe-Talent.
dit is een AGC van de SNCF :mrgreen:
zijn zo van die stelletjes die op electriciteit EN diesel kunnen rijden
maar zo luxe zijn ze ook weer niet hoor... :)
Afbeelding
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

Maar er staat toch duidelijk bij: "Bombardier "Talent" train interior"? Een foutje van de fotograaf?
treinbruno schreef: maar zo luxe zijn ze ook weer niet hoor... :)
Op de foto's ziet het er toch alleszins niet slecht uit.

Maar om terug on-topic te gaan:
Hogersluys schreef:Vandaag iets vreemd meegemaakt in MW4155: de trein Eeklo-Gent reed vandaag met 4 treinstellen waaronder laatstgenoemde. Opeens viel rond Wondelgem de motor uit. Was dit omdat de trekkracht van de drie andere stellen groot genoeg is om de trein te trekken? Later viel ook nog een deel van de verlichting uit waardoor ik het vermoeden krijg dat er wel degelijk iets aan de hand was.
Hoe zit het nu met het trekvermogen van een MW41? Is het mogelijk met 4 MW41's te rijden als in twee treinstellen de motor niet draait?
Laatst gewijzigd door Hogersluys op 24 mar 2009, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
treinbruno

Bericht door treinbruno »

foutje van de fotograaf :P
Afbeelding
LML

Bericht door LML »

Steven schreef:
K V B schreef:
Dietrich schreef:Zoals ik al eens zei: beste is het onderwerp af te splitsen telkens dit gebeurt.
Hoe doe je dat?
Dat doe je door mij of een ander mod een berichtje te sturen met de vraag een onderwerp te splitsen vanaf punt X (x = bericht van bepaalde persoon).
Het is nu eenmaal zo dat ik nog de tijd nog de motivatie heb om elk onderwerp tot in de detail te lezen.
De meerderheid beseft dat dit geen gemakkelijke opdracht is. Maar er moet toch controle zijn. Als iedereen hier begint op dit forum over vanalles en nog wat te babbelen, behalve over hetgene waarover het gaat in een topic, dan vrees 'k dat het hier niet lang meer gaat duren.

Voilà, zo denk ik erover. En nu (voor de zoveelste keer): 'on topic' graag,...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Plaats reactie