Zopas gehoord op radionieuws (wo. 25.03 11.00 u.): treinverkeer is zwaar verstoord op de NZ-verbinding te Brussel wegens seinstoring. Meer nieuws volgt ongetwijfeld.
UPDATE: volgens Railtime zijn de problemen opgelost maar zijn er "aanzienlijke gevolgsvertragingen". Toestand normaliseert zich langzaam.
Veel + cijfertjes te zien vanaf Brussel-Noord...
Treinverkeer verstoord op NZV
Re: Treinverkeer verstoord op NZV
IC L had bvb al een uur vertraging. Straks moet ik door de NZV, hopelijk niet te veel last zodat ik op tijd op post geraak.
Yep, ik heb veel geluk gehad dat ik weer een uur extra bufferruimte had voorzien om in Antwerpen een examen te gaan afleggen. Ik kwam maar net op tijd aan...
50 minuten mogen wachten in Mechelen in het opgaan en 30 minuten in het terugkomen.
Men wist mij in mijn L-station meer te zeggen dan in Mechelen (Seinstoring te Brussel-Noord). Redelijk abstracte informatie dus.
Greetings,
Glodenox
50 minuten mogen wachten in Mechelen in het opgaan en 30 minuten in het terugkomen.
Men wist mij in mijn L-station meer te zeggen dan in Mechelen (Seinstoring te Brussel-Noord). Redelijk abstracte informatie dus.
Greetings,
Glodenox
Voor examens reken ik altijd minstens een uur extra bij, de omgeving van Brussel is rond de ochtendspits gewoon zeer riskant als je echt op tijd moet zijn en niet genoeg speling neemt.