Testen van een nieuwe lens

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Hans

Re: Testen van een nieuwe lens

Bericht door Hans »

Ik denk zelfs dat af en toe een beetje afwisseling in concentratie de algemene concentratie en helderheid van de geest zeker goed kan doen.
treinbruno

Bericht door treinbruno »

melle schreef:Ik vind dat eigenlijk maar onverantwoord, foto's maken wanneer je aan het rijden bent. Dan ben je er toch niet 100% bij... :?
Maar bumpersurfen vind je dan weer wel helemaal verantwoord :shock:
Afbeelding
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

rustig houdn jongens. Het forum dient niet om ruzie te maken
Steven

Bericht door Steven »

dat is waar timothy, maar Melle is iemand die geregeld is uitspraken doet die nog kant nog wal raken, hij is niet bepaald consequent te noemen.
Tommyken

Bericht door Tommyken »

melle schreef:Ik vind dat eigenlijk maar onverantwoord, foto's maken wanneer je aan het rijden bent. Dan ben je er toch niet 100% bij... :?
Wel Melle... ik merk dat je inderdaad geregeld van deze 'leuke' uitspraken hebt, en ik zal dit eventjes eens toelichten.

Momenteel ben ik van 14 december bijna NON stop op en af naar Aken. Ik kan u verzekeren, na 14 dagen ken je de lijn RATS vanbuiten. De dagdagelijkse gewoontes komen zeer snel. Maar dat beseft de NMBS zelf niet, wijzelf ( treinbestuuders ), zijn vragende partij om meer afwisseling te krijgen. Dat wordt belooft na de reekswijzeging in Juli ( hopenlijk ). Dus, om even eens iets anders te doen, een leuk fototje te nemen onderweg, of zelfs van men Colatje te drinken, kan gerust geen kwaad. Integendeel... 3uur non stop rijden vraagt om afwisseling.

Hebt u dan zelf nog niet bij stilgestaan dat het niet verantwoord is om 3uur stil te zitten en volle concentratie te werken?
Uiteindelijk moet je het zo stellen. De pedaal werkt om de 30sec. en het is 3uur rijden enkel naar Aken. Dus zijn we 360keer
op en af met onze voet voor alleen maar de pedaal te bedienen. Krijgen we daar geen reuma of dergelijke van?
s'nachts rijden en pieren in de donker is ook niet goed he? Maar toch moet ons verzicht optimaal blijven om de veiligheid te
garanderen. Met een reeks 20 9uur aan een stuk dat lekker ventilatielawaai te aanhoren, niet schadelijk voor de oren denkt u?

Dus beste Melle... ik kan 1001 dingens opnoemen wat onverantwoord is, dus denk dan in het vervolg ook na als je door het
rode licht oversteekt of dit dan ook wel verantwoord is voor jouzelf en voor de automobilisten. En denk ook eens 2keer na
voor je zo'n berichtje typt.
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

Steven schreef:dat is waar timothy, maar Melle is iemand die geregeld is uitspraken doet die nog kant nog wal raken, hij is niet bepaald consequent te noemen.
dat is waar steven, ik ben hier nog maar bijna een jaartje, dus ik ken melle niet zo goed hè
Steven

Bericht door Steven »

timothy_Vermeulen schreef:
Steven schreef:dat is waar timothy, maar Melle is iemand die geregeld is uitspraken doet die nog kant nog wal raken, hij is niet bepaald consequent te noemen.
dat is waar steven, ik ben hier nog maar bijna een jaartje, dus ik ken melle niet zo goed hè
Is niets hoor, Melle is hier ook nog niet zo heel lang maar laat zich wel opvallen (positief of negatief dat kies je zelf ;-))
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

sorry, maar ik kan er niet tegen als mensen op zo'n manier beledigd worden in hun beroep ... ga zelf eens iedere dag 6 - 9h op een stoel gaan zitten ... het is een plezante job maar er moet toch iets kunnen .
Het is ook duidelijk dat melle niet over zijn uitspraken nadenkt; bumpersurfen vind hij cool en verantwoord, en dan gaat hij over dit hier beginnen mugziften ... belachelijk als je het mij vraag.

@ tommy, heel groot gelijk !

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
melle

Bericht door melle »

HLE 2302 schreef:
sorry, maar ik kan er niet tegen als mensen op zo'n manier beledigd worden in hun beroep ... ga zelf eens iedere dag 6 - 9h op een stoel gaan zitten ... het is een plezante job maar er moet toch iets kunnen .
Het is ook duidelijk dat melle niet over zijn uitspraken nadenkt; bumpersurfen vind hij cool en verantwoord, en dan gaat hij over dit hier beginnen mugziften ... belachelijk als je het mij vraag.

@ tommy, heel groot gelijk !

greetz 2302
Ik heb NOOIT gezegd dat ik dat verantwoord vind. Maar ik vond dat gewoo grappig. En Aaron, ik beledig hem toch niet?? Ik vraag mij af of je je gewoon nog kunt concentreren als je foto's maakt.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

melle schreef:Ik vraag mij af
er zijn verschillende manieren hoe je je iets kunt afvragen, en de manier waarop jij je afvroeg of hij zich wel kon concentreren kan verkeerd geinterpeteerd worden ...

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Steven

Bericht door Steven »

Ik ga dat hier best sluiten want blijkbaar gaat er hier nog met woorden van links naar rechts gesmeten worden. De foto's zijn beoordeel en iedereen heeft zijn mening.
Gesloten