Deurne
Re: Deurne
Mooie foto's! Normaal had ik daar gisteren ook geweest want ik wist van die dubbele G2000 maar helaas dachten de bazen er bij ons anders over, toch fijn dat die combinatie op foto gezet is
Hier in Deurne zie je altijd wel wat

Hoe laat heb jij daar gestaan? Ik vind dat je weinig last had van tegenlicht ik heb daar meestal last van in de namiddag richting Mortsel.Steven schreef:Gisteren samen met 13-erke naar Deurne afgezakt om wat leuke zonnige foto's te kunnen maken.
http://www.spoorventje.be/Treinen%20200 ... eurne.html
Voila kijken maar.
Vandaag zat er weer ene opOMC schreef:Mooie foto's! Normaal had ik daar gisteren ook geweest want ik wist van die dubbele G2000 maar helaas dachten de bazen er bij ons anders over, toch fijn dat die combinatie op foto gezet isHier in Deurne zie je altijd wel wat
Juist jaSteven schreef:Die bazen toch he, ze zouden die functie moeten afschaffen, lol![]()

Wat is jouw huidige functie dan, als ik vragen mag?OMC schreef: Juist jabinnen 4 weken is het afgelopen voor mij, "economisch ontslag" noemden ze het
Industriëel schoonmakerTrammist schreef:Wat is jouw huidige functie dan, als ik vragen mag?OMC schreef: Juist jabinnen 4 weken is het afgelopen voor mij, "economisch ontslag" noemden ze het
Deurne... en Ekeren aja
Vervolg van een wel zeer zonnige dag, getuige hiervan de verbrande neuzen de dag erna
edit: in de kleinere versie nu
Vervolg van een wel zeer zonnige dag, getuige hiervan de verbrande neuzen de dag erna

Laatst gewijzigd door 13'erke op 05 apr 2009, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
pieter kan je de foto's een beetje kleiner maken, kwestie van het scrollen een beetje te voorkomen.
Hoe geraak ik bij dat spotpunt in de bocht van ekeren?
Lijkt wel aan de andere kant van het spoor ter hoogte van de salaadweg te ekeren.
Prinshoeveweg - Donkweg - zandpad door de akkers volgen?
Lijkt wel aan de andere kant van het spoor ter hoogte van de salaadweg te ekeren.
Prinshoeveweg - Donkweg - zandpad door de akkers volgen?