uw gedachte ivm de laatste loc is juist tot 1920 dus.
normaal ging de 1860 in duitsland blijven tot de eerste 59 loks geleverd waren. Dit is dus blijkbaar veranderd.
In september 2008 waren er drie loks klaar toen was dat 1801,1802 en 1860
Siemens denkt een lok een aantal jaar nodig te hebben om uberhaupt alle toelatingen te kunnen regelen. Daarom heeft men ervoor gekozen de 1860 alvast te bouwen, deze hoeft pas op langere termijn geleverd te worden en zo heeft men wat lucht. Het is niet zo dat de 1860 in Duitsland had moeten blijven, juist niet, deze machine zal alle beoogde landen van toelating zsm gaan bezoeken. Na de 1801 en 1802 is inmiddels de 1803 onderweg en volgen spoedig meer machines, gewoon op volgorde van nummering.
ziemon schreef:
Siemens denkt een lok een aantal jaar nodig te hebben om uberhaupt alle toelatingen te kunnen regelen. Daarom heeft men ervoor gekozen de 1860 alvast te bouwen, deze hoeft pas op langere termijn geleverd te worden en zo heeft men wat lucht. Het is niet zo dat de 1860 in Duitsland had moeten blijven, juist niet, deze machine zal alle beoogde landen van toelating zsm gaan bezoeken. Na de 1801 en 1802 is inmiddels de 1803 onderweg en volgen spoedig meer machines, gewoon op volgorde van nummering.